• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • FredagenDen13

Vilken ångest jag har.
    En tjej till på jobbet skall gifta sig, i juni. Jag tycker verkligen supermycket om henne, hon är bjuden på mitt bröllop. Vi kan tyvärr inte närvara på hennes.
    Men det jobbiga är att allting är sååååå mycket i hennes välrd, när det kommer till bröllopet.
    Känns som att det spelar ingen roll vad man än gör, så rynkas det på näsan & det verkar inte duga.
    Jag vill bara att mitt bröllop skall bli bra, en fest! Vad spelar det för roll om jag inte har en rosett på mina menykort?!

• Puman-prinsen

FredagenDen13 - Åhh vad jobbigt!
    Finns inget värre än personen som bara vill prata om sitt och aldrig lyssnar till andra.

Om jag hade varit du så skulle jag sluta prata bröllops snack med henne. Så behöver du inte tycka det är så jobbigt när era saker inte " duger " i hennes ögon.

Skickar lite positiv energi till dig ...

• FredagenDen13

Puman-prinsen:

Tusen tack!!!

Det behöver jag.
    Skall försöka att undvika att prata bröllop med henne. Man vill ju inte må dåligt pga 1 person. Alla andra tycker att det man säger är kul & kommer med tips & idéer, det uppskattas ju!!!

• Puman-prinsen

Ibland undrar man hur folk tänker och hur dom kan vara så okänsliga?

och om hon skulle fortsätta så är det bara att säga ...

"Tack snälla för alla råd och åsikter men jag känner inte för bröllopsprat idag"

Hahaha... Fast det gäller ju bara med henne så klart

• FredagenDen13

Puman-prinsen:
    Man blir faktiskt lite mörkrädd ibland.
    Jag säger ju inget "elakt" om henne.
    Ja ja, bättre att prata bröllop med min BT-tjejer!!!

• Puman-prinsen

Låter som en bra idé

Och nu till nåt helt annat...
    Har alla ni som brukar vara här inne träffat varandra?

• FredagenDen13

Puman-prinsen:
    Jag har endast varit med på 1 träff, hängde med på förra fikan.
    Jag är väldigt ny i gemet, men känner mig hjärtligt välkommen!

Det hoppas jag att du osså gör!

• Ab fab

ja vi har träffat varandra flera gånger, Fredag har jag träffat en gång, samma sak med miss P. Jag hoppas vi snart får ihop en fika så vi kan träffas.

Ja det är tur att vi har varandra så vi kan prata öronen av varandra om bröllop. Förresten- kan ni ha jour med mig från onsdag. Då skall vi börja göra inbjudningar

• Carma07

Fredag: Tråkigt med din kollega. Håller med Puman, prata inte bröllop med henne. Gör det med oss istället.

Puman: Det är Petra74 och du som ännu inte varit med på en träff. Vi träffas så ofta vi kan. Brukar väl bli två gånger i månaden iaf. Vi pratar om att få ihop till en fika snart. Häng med då!! Fredag kan intyga att vi är väldigt snälla.

• Ab fab

carma- va kul att du hänger här. har chefen gömt sig

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3