Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
God förmiddag!
The Holiday är nog det bästa i filmväg jag sett på evigheter... Såååååå bra den är!
Håller på med mina packlista och tvättar och lagar mat och jobbar och handlar och blir jättetrött. Konserten gick väldigt bra, så nu ser vi fram emot en vecka i Nancy och bara sjunga hela tiden.
Fröken Malm: Har du börjat vibrera av nervisotet snart?
Linum: Nancy, var det i Frankrike?
Linum:
*vinkar*
Jag är nog lite senil, för du har säkert nämnt det, men vart skall ni?
TezzAmore :
Du hann först!!!
Nancy ligger i Frankrike. Ska vara där i en vecka på en gigantisk körfestival. Bo hos fransk familj och dricka rödvin hela dagarna
Linum:
Låter ju helt underbart!!!
*lite lagom sotis*
Det börjar väl bli hyffsat väder där nere?
*drömmer mig bort*
känner mig ensam... bara jag som tycker the Holiday var en kvalificerad skitfilm. Visst var Jude Law söt men handlingen var verkligen... hmmm... inte bra ... *s*. Däremot gillade jag Djävulen bär Prada. >Förutsägbar men rolig. Pojkvännen är ju bara så söt (han är med Entourage)
Hoppas du får det härligt i la France, Linum
TezzAmore - Helt galen! rolig, titta efter den nästan gången ni hyr film.
Sen finns det en till film som jag bara måste se , Marie antoinette.
Någon som har sett den?
Linum: kul att konserten gick bra! Vi hade tänkt komma och lyssna, men vi åkte till Malmö iställt i lördags, och kom inte hem förrän sent söndag kväll...
Och om jag skulel glömma: ha det så fantastiskt underbart i la France!!!!
Djävulen bär prada var så där, väldigt förutsägbar, men inte en "must-have" i DVD-hyllan hemma. Har ännu inte sett The Holiday, men det blir väl snart (m2b jobbar i helgen :( )
Annars fullproppat schema fram till torsdag...
Puman-prinsen:
Jag blev förälskad i Marie Antoinette.
Såg den på bio, å kommer defintivt att hyra den!
Frågan är vad min mb2 tycker, men i detta fallet spelar det ingen roll!