Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Fredag: Då kan vi bilda strikt-diet-klubb! Åh, jag har ju varit superförkyld hela förra veckan och har itne haft orken att bry mig om maten... åt bla. glass(för ont i halsen) och choklad(tyckte synd om min själv). INTE kul att ställa sig på vågen imorse!!! Aaahh!!! Har gått utt 1,5 kg på en vecka!! Fast nu känner jag mig lite piggare, så nu jädrar ska här ätas rätt!
Inget snask!
Ska dessutom till sömmerskan på onsdag... (något tyngre än förra gången!) *suck* Är lite nervös över hur hon har lyckats med klänningen... alla detaljerna... tänk om den inte är sig lik längre??
FredagenDen13 - Lite gott kan man väl få ha när det är helg
Det bästa för att hålla dieten är bara att äta sig lagom mätt.
Äta var tredje- fjärde timma
(kanske frukt eller nåt lätt)
För att inte få sugen efter nåt, för då brukar det bli något onyttigt.
Självklart ska man kunna äta nåt gott ibland men man ska äta i lagom mängd.
Sen kommer jag inte att äta nåt godis,snabbmat en månad innan bröllopet.
*Pust*
Kommer köpa så att jag har en massa frukt hemma ifall söt suget attackerar
Såg förresten två bra filmer i helgen! Jag var ju gräsänka, så jag passade på att hyra två tjejfilmer.
Den första var "Djävulen bär Prada". Va snygg Anne Hathaway är i filmen! Att hon kan springa på N.Y.´s gator utan att trilla i såna superhöga klackar, är beundrandsvärt! Meryl Streep är också snygg som tusan...
Den andra filmen var "The Holiday"! Åh, sån underbar film... *älskar, älskar, älskar* Jude Law var ju supergullig!
*vill hem o titta på mer film*
Djävulen bär Prada är en riktig tjejfilm. Gillade den starkt
Vi hyrde med en film i helgen, försökte faktiskt få med mig The Holiday men lyckade inte tack vare man2be
Blev nån komedi, minns dock inte vad den hette. Fast den var roligt.
En man som har en baby i babby björn i omslaget. Hmm inte lätt att förklara när man inte kommer ihåg namn.. Fniss
Puman-prinsen: Var det nån kändig med i filmen? Vad handlade den om? Blev nyfiken!
Den handlade om 2 killar som rånar en juvelerare på en stor diamant, Den hamnar dock i en av kundernas handväska. Så dom måste hämta tillbaka diamanten.
Grejen är att en av rånarna är kortväxt.
Så han klär ut sig som en baby och lägger sig i en korg vid deras dörr. För att spela en kvar lämnad baby och få tillbaka bytet.. Hahha
Därmed bilden på en man och baby på framsidan av filmen
Puman-prinsen: Känner inte igen storyn, men den låter helt galen juh! Hahaha!
TezzAmore & Puman-prinsen:
Tycker också att man är värd att äta lite xtra gott på helgen. Men kanske inte 3 sorters tårtor
Jag kommer också att ha en strikt diet de sista veckorna innan bröllopet. Mitt bekymmer är att jag behöver gå ner runt bysten/ryggen, eller hur man nu förklarar.
Men det är bara att träna vidare, å dra ner till 2 tårtor på helgerna!
Jag älskar osså The Holiday!
Har inte varit ett Jude Law har inte varit någon favorit, men oj oj oj, jag blev kär *fnissar*