Edisa85
Frisören har jag bokat i höstas. Och i förra veckan har jag ringt till henne och bokade tider för klippning (i mitten på juni) och provuppsättning (1 vecka innan bröllopet). Det kan bli lite kärvigt med tider hos frisörerna under semestertiden. Tjejen som ska sminka mig hade jag bokat för 2 veckor sedan. Hon ska komma över till frisören så jag slipper springa runt på stan halvklädd och med rosa rullar i håret
Buketten ska de göra på interflora..en duktig tjej faktiskt. Med henne hade jag pratat i höstas också och då sade hon att det går bra att göra beställning 1 vecka innan, men om man vill ha speciella blommor då är det bättre att ta det minst 1 månad i förväg.
Förresten, har ni någon färgtema? Vi ska ha vinrött, guld och vitt.
Men i helgen kläckte min kille ur sig att ha ville ha skrikig orange slips. Määhh...jag bara gapade...hade inga kommentarer. Orkade inte tjafsa om det, men jag vill att han ska bära guldfärgad, eftersom det ska passa min klänning.
Aaaahhh, blir så arg på han ibland
Angående musiken...det är sambos ansvar. Ingångsmusik i kyrkan har vi valt Mendelssohns brudmarsch, förkortad version från En midsommarnattsdröm. Sedan vad det blir för utgångsmusik, det får vi väl se.
Men det blir värre med själva vigselakten och psalmerna. Har ingen aning hur det kommer att funka.