• MissLovely

Bosniskt Bröllop! Hjälp!

Hej!

Det är så att jag ska gifta mig om ett år, och så mycket som jag längtar vill jag börja planera redan nu.

Undrar ifall det finns fler bosniska brudar här, som kan komma med tips och diskutera saker som behövs planeras. :)

• Svar på tråden Bosniskt Bröllop! Hjälp!
  • MissLovely

MANDK:

ringarna var väldigt fina, alla på sitt sätt och jag förstår vad du menar med rånad på den. det har du väldigt rätt i men jag tror inte att rånarna vet att den är värd 16.000 hehe :)

vad det gäller håret så har jag pratat med min m2b om olika frisyrer jag skulle vilja ha, men inte sagt riktigt hur eftersom jag inte har bestämt mej. Men jag ska nog inte berätta det för honom :) så att han blir lite överraskad ialf. Om du har lockigt hår är det väl säkrast att ha det lockigt ifall det skulle regna. men en ide är..varför inte mixa lite och ha lockigt och bakåtkammat??

Vilket tycker ni är finare att ha.. en fin uppsättning med tiara och lång slöja, eller långt hår med stora lockar och endast tiara??.. vill känna mig som en prinsessa den dagen :)..

• LidaM

Hej tjejer

Jag har långt och tjockt hår så tänkte sätta upp håret fram samt har tiara. Bakom ska det var lockar med champange färgde roser som kommer matcha min bukett och min klänning. Ring ska jag har i vit guld med bli safirer. Ska fixa strax bild både på min förlovnings ring och vigsel ring.

• MissLovely

ska ni gravera något i ringarna??

vi ska göra det, men vet itne riktigt vad än det klasiska: namnet och datum funderar vi på. ni då?

• MissLovely

LidaM:

Väldigt fin ring.

Vilka bra hemsidor ni har beställt ifrån. NU ska jag titta runt lite och visa sambon när han kommer hem :)

• LidaM

Vi har graverat namn och datum men på vigsel ringen ska jag gravera våra första bokstav på namn med två hjärta och datum.

• MissLovely

Fint med hjärtan :)

Någon som har bestämt vals-sången då??

Är helt fundersam, finns det fina bosniska sånger man kan ha?

• LidaM

Jag har ingen aning om ingångs sången än.
    Min vigsel ring kommer ser ut som den ringen med diamanter men ommer vara i vit guld och har blå safirer. Blir egen design men blir billigare och finare. Och jag är galen i blått.
    www.schalins.se/files/231_5_trinidad_big.jpg

• MissLovely

LidaM:

Den ringen har jag med tittat på. fast så som den är dock :)

blir den billigare?? förstår inte varför?? hehe

• LidaM

Den kostar 10000 kr men eftersom jag väljer safirer blir den billigare och vi har en kanon bra guld butik som har jätte bra priser och har många nöjda kunder.

Svar på tråden Bosniskt Bröllop! Hjälp!