• ladymarmelade

Någon med erfarenhet av Aftonbladets viktklubb?

Blev precis medlem, eftersom jag ÄNTLIGEN har bestämt mig för att ta tag i det här.
    Undrar om det finns någon därute som är/har varit medlem? Både positiva och negativa åsikter emottas :)

• Svar på tråden Någon med erfarenhet av Aftonbladets viktklubb?
  • ladymarmelade

Nu fick jag min poweryoga och min pilates dvd som jag beställde från CDON. Ska genast slänga in dem i spelaren och kolla om det är något genomförbart :D :D :D Wish me luck!

• Snowsee

Hemma från skolan igen och ska väl snart ta en ND till lunch, har inte tid att laga lunch idag, måste plugga! Imorse pekade vågen på 64,8 kg, alltså änne mera minus denna veckan. Vet inte riktigt vad det är som händer men nu har jag plötsligt gått ner totalt 7 kg på 5 veckor. Tror dock att jag ska höja min målvikt lite och försöka landa på 58 kg i stället för 55. Tror att min kropp kommer se för smal ut på 55 kg eftersom jag har ganska kraftig benstomme så blir det inte så mkt anat kvar då är jag rädd. Men vi får se när jag kommer ner till 60 kg. Kanske är jag nöjd redan då..

Hur lång är du förresten?

• ladymarmelade

Well done :)

Väntar och väntar med spänning på min nya våg!! Kommer väl efter helgen skulle jag tro.

Jag är bara 155 lång, så jag borde nog ligga runt 50 nånting egentligen. Men jag vill inte bli benig, så 55 känns helt ok för mig. Men som du sa, man får väl se efter hand. Jag kanske inte alls är nöjd med 55, eller så blir jag nöjd med 60.

Nu har jag plötsligt ett för litet fettintag på VK. Hahaha det här väl första gången i detta liv :D Får styra upp det med lite cashewnötter idag tänkte jag.

• Snowsee

Okej, jag är 164 lång eller kort beroende på hur man ser det. Har fuskat idag, tog en delicatoboll i skolan, en sån innehåller nästa 300 kcal såg jag nu på AVK men räknade ihop min kcalsumma för idag och kommer trots det inte upp i mer än 692 kcal iaf... Om inget mer oväntat slinker ner.. *hrm*

Cashewnötter är gott!

• ladymarmelade

Waaaaa Delicatoboll är ju sååååå gott!!!! :D

Min sambo flinade åt mig igår och frågade om jag hade ramlat på jobbet så att alla de där sushibitarna föll in i munnen på mig. Konstigt... Hur kunde han veta det :D

• Snowsee

Jaaa... en delicatoboll, jag vet... inte alls bra, men kunde inte låta bli... Men nu har jag dåligt samvete..

*skrattar* Det är klart att de flög in i munnen på dig! Inte ditt fel ju...

• ladymarmelade

Ja du, de där sushibitarna är enna luriga rackare :D Antagligen samma sak med Delicatobollarna!

Herregud, du skulle se mina filmer jag fick :D Pilatesfilmen var mycket lugnare och mesigare än jag hade förväntat mig. Men poweryogafilmen Jisses, vilka akrobatiska övningar. Men det såg kul ut ändå, så jag får nog prova efter helgen. Imorgon kommer nämligen min sambos kompis från Sthlm, och då vill jag inte gärna stå här på alla fyra och gunga :D :D :D

• Snowsee

Ja... den bara hoppade in i munnen på mig!

Men ni kanske kan stå där alla tre och gunga på alla fyra?

• ladymarmelade

:D:D:D Ja vilken syn det hade varit...

Äter du mellanmål mellan både frukost och lunch och lunch och middag?

• Snowsee

Ja, oftast så äter jag 2 mellanmål per dag, men det brukar ju bara bli en frukt. Men sen har det väl hänt att jag bara ätit mellan frukost och lunch, men jag försöker äta 5 ggr om dagen..

Svar på tråden Någon med erfarenhet av Aftonbladets viktklubb?