• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Zozo

Om man inte räknar perioden när jag allvarligt ville bli häxa!!

Fast sedan ville jag bli journalist.. vilken karriärstege va?!

• Zozo

Haha Vickan.. DEN traden var ju skitkul. Var tvungen att lägga mitt bidrag..

• viktualia

jaaa jag gillar sådana där historier... kan dock inte komma på nån roligt snåljåphistoria just nu...

• Telemarkgrrl

Jaa, jag hade gärna velat bli polis. Fast man inser ju sina begränsningar....

• Telemarkgrrl

Vickan, blev du fin hos frisören?

• viktualia

jag klippte mig inte så mycket, fräschade bara till min vanliga frissa så det är knappt nån synlig förändring....

• Zozo

Ja Vickan, hur gick det? *en som fortfarande fasar*

Jag färgade haret igar och det blev lite underligt... Det skulle bli typ ljusbrunt men blev nästan svart.. Ja, det ser inte illa ut alltsa, men det var ju inte riktigt sa det skulle se ut..

• viktualia

Alltså... jag gjorde slingor och hade mig till bröllopet. Nu får det vara ett tag.

Strax efter jul är det dags för 6 årsdag tillsammans med maken (och 1 årig förlovningsdag samma dag). Tills dess kanske jag piffar mig mer.. eller... näeeee det är ju jättesnart.. Nästa färgningsattack blir nog i början av februari...

• Snart så....

Själv är det bara en sak som gäller nu för mig SPARA ute håret til bröllopet.
    Har tjockt hår så nu behöver jag bara längden så kan man göra nästan vilken uppsättning som helst :) skitbra!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3