• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Jessie76

Ombyte förnöjer Majsan! Jag tycker inte du behöver säga. Fast dom kanske frågar sånt....hmm.... Fan, tipsa ni andra - jag kan ju inte sånt där

• viktualia

Majsan - då svarar du något lagom klyschigt:

- Ert företag verkar ha intressanta arbetsuppgifter

- Det är dags att gå vidare till nya utmaningar

- Utvecklingsmöjligheterna för mig på min nuvarande arbetsplats är mycket få, så därför söker jag mig vidare!

• Jamsan

aaahhhh bra det sista ska jag säga då, för det är ju en finare variant av att ha blivit uppsagd!

hallå glöm inte att pompomma sen??

• Meddelande borttaget
  • Snart så....

omsan, i vilken butik fyndade du?

majs, klart vi inte glömmer att pompoma :D

• Meddelande borttaget
  • Snart så....

ja de har fått in ganska mkt bra kläder på HM nu, ska nog passa på och handla nått som jag kan ha på julen när jag ska handla idag. Skjortor är bra och det kan jag även ha när magen börjar växa :)

• Snart så....

man blir lite knäpp när man är gravid, innan tyckte man ingen pratade om barn/grav/mammapeng osv men NU är det allt jag hör. Kollegorna på jobbet pratar om det dagligen KNÄPPT hahahah

• viktualia

Snartis - det kallas "selektiv perception" på psykologsspråk och innebär att man hör det man "vill" höra, ser gravida magar om man är gravid, ser snygga jackor om man letar ny jacka osv

• Snart så....

jaaa och nu är jag hårt drabbad *ler*

borde vara flitig idag med ids inte, 3 timmar kvar sen är jag ledig :)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3