• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Snart så....

*gör vågen* GO Majsan!! Helt rätt sagt!

godmorgon fressten

oms, tack för rimmen! Har nu MASSOR att välja på :)

• Telemarkgrrl

Oh my god, vad vi ska pom-pomma i eftermiddag, Majsan!! Vasagatan ligger ju perfekt till också, det är ju på vägen hem. Go, Majsan, Go Go Go Go!!!

Bra intervjutips är definitivt dom som Vickan skrev! Var dig själv och var ärlig. Och försök att slappna av.

Fundera i förväg ut ett par bra och ett par dåliga egenskaper för det kan dom ibland fråga om och dom frågorna tycker iallafall jag är dom svåraste. Försök komma på några dåliga egenskaper som kan vändas till något bra, tex "Jag kan vara lite väl envis och perfektionist ibland och vill att allt mitt jobb ska vara perfekt innan jag lämnar det ifrån mig." I mitt jobb så är det ofta så att man inte kan få allt 100% perfekt om man ska hinna möta en deadline och då måste man acceptera att det bara är 98% bra och sen får man ta resten till nästa deadline. Nu jobbar ju du med siffor och sånt så då kanske det inte passar så bra men du kanske hänger med på vad jag menar och kan hitta på nåt som passar ditt jobb och dig bättre?

• Jamsan

Tack Tellis! ja jag ska tänka på egenskaperna. Det är svårt att prata om sig själv men jag ska verkligen försöka slappna av..

Undra om chefen blev jättegrinig, han är ju trots allt min referens shit...
    Det är ju inte han som har bestämt at

• Jamsan

oj att jag inte kan vara kvar utan våra ägare. Han kanske bara ville vara snäll och så snäste jag till... men men gjort är gjort

• viktualia

Fast det var ju inte så hemsk kommentar som du klämde ur dig.. och man kan väl inte kräva att du ska vara glad som en lärka heller.... näee... skäms inte! du var ju ärlig!

• Telemarkgrrl

Majsan, om han har sagt att du inte kommer att få förlängt jobb så har han inget som helst rätt att bli sur! Inte ens det faktum att han är en idiot ger honom den rätten.

• Jamsan

Känns bra att höra!!.. nej han får ju faktiskt förstå att jag känner så. Han är bara så orolig för han ska ta över mina arbetsuppgifter och kommer få häcken full... han vill nog dra ut på det och är rädd att jag kommer sticka snabbast möjligt. Vilket jag kommer göra om jag får chansen!

• Telemarkgrrl

Men det är så självklart att du ska sticka så fort du bara kan och gubbj-veln kan ta sig i arslet om han tycker något annat!! Ooooooohh, vad jag hoppas att du får det där jobbet idag så att du kan säga upp dig i morgon och sen sluta den 22 januari!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3