• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

Jaaaa, Zozo, jag vill ha champis! Nuuuuu! Kom genast hit med en flaska välkyld Pol Roger!

• viktualia

jaaaaaaaaaaaaaa *trött suck* Majsan.. jag vet att jag var ALLDELES för IVRIG att starta den nya.... *skäms*

• Zozo

Man blir lite schitzo av det hela... och VALDIGT upptagen..

• viktualia

Men telestubben! Du vet ju i alla fall var jag bor... du får väl dra från krångliga svärisar och hoppa in genom mitt fönster på tredje våningen i hålan och sno lite skumpa!

• Sister of the Night

Haha... Närapå 7 å tre... *fniss*

• viktualia

men sluuuuuuuuuuuuuuuuuta mobba mig... bara för att jag var lite ivrig.... blä blä blä bläa

typiskt mig.. kommer få äta upp det här i evigheter.... *suckar högljutt*

• Sister of the Night

Tihihihihi.... :)

• Sister of the Night

Se det som så, du har ju faktiskt gjort oss en tjänst... vad skulle vi annars ha för oss om vi inte hade två trådar att studsa hysteriskt mellan ;) :D

• Jessie76

Jag ORKAR inte läsa ikapp!! Fellåååt

Jag saknar er puzzizar Men jag hinner fan inte! Jag har mycket att göra (surprise!! ) och så har vi kraschat totalt med allt vad dator heter hemma
    ALLT har pajjat! Vi har tydligen fått nå virus eller nå i systemen Jävla skit, bara för att vi "fått" en "ny" dator

• Jamsan

ja undrade vart du hållit hus Jessigirlie

alltså inte undrat vart du booooor som med sis, men ni förstår ju vad jag menar.
    Skönt att businessen går fint hos dig iallafall

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3