• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Trippa

Hej, jag inser att jag måste komma hit lite mer ofta för att hinna med i denna takt..

Jag är sååå trött! kom precis hem från jobbet och började redan kl 07.00 - ändå han jag inte allt som jag skulle.. Dessutom lyckades jag med en jättemiss som jag kommer få MYCKET skit för Men ska försöka att inte tänka på det för nu är det JULLOV!!!! Till den 8e Jan - då kommer jag tillbaka till Muchen och far stå till svars för kaoset jag skapade idag!

Nu sitter jag och pimplar glögg - hade hellre haft rödtjut... men det hade ja inte hemma så glögg får duga - jag kommer nog vara lite onykter när jag packar väskorna..

Några bra ideer på julklappar till:

1 Far
    1 Mor
    4 Bröder
    13 brorsbarn
    1 Morbror
    1 Moster
    2 kusiner
    1 par blivande svärföräldrar
    (egentligen en blivande man också - men för det har ni redan givit bra förslag... Tack, tack!)
    hmm... 4 dagar kvar - borde gå att fixa.

• Telemarkgrrl

Gomorron gomorron!

Och ett STORT GRATTIS till Omsan!!!

• Telemarkgrrl

Och stackars Trippchen! Urk för att ställa till saker på jobbet, särskilt sista dag för jul. Hoppas att det är bortglömt när du kommer tillbaka efter nyår!! Kram!

• viktualia

GRATTIS OMSAN!!!!!!!!!!!! Coolt att du tog sista inlägget och coolt att det blev runt 7900 inlägg... vi är ju helt sanslösa!!!!

• Telemarkgrrl

Men vad matt jag blir av att läsa din julklappslista, Trippchen! Skönt att du inte är stressad, själv får jag panik om inte julklapparna är fixade till lucia. Närå, inte riktigt men jag har så svårt att komma på bra saker så där i sista sekund när man bara MÅSTE hitta nåt.

• Telemarkgrrl

Vickan, du glömmer väl inte att det är du som är skyldig Omsan en drink nu? Det var ju du som var inne och härjade i tråden precis före Oms.

• viktualia

haaaaaaaaaaaaaaa

Telestubben! Det är klart att Omsan ska få sig en drink... och det är ju klart coolt att jag blev tvåa! Jag som var på after work och drack vin igår och allt!

*nöjd*

• viktualia

Trippa - undrar just om du backar till den här sidan och läser mina tips... men men...

Stina Dabrowskis bok om sina intervjuer passar lagom TV-intresserade personer!

Nobelpristagaren Pamuk har div böcker på boklistorna just nu - Istabul verkar bra och jag hoppas få den.

Smidiga väskor som går att fälla ihop/göra till små bollar - bra för stressade typer som inte vill ha tusen plastpåsar.

13 brorsbarn - helt sanslöst vad många de var? Då hänger det ju på budgeten - vad går det kosta?!?

Hm.. får nog återkomma...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3