• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • nenne78

uuuhuuuuuu doktorn tror jag har gallsten Fick en medicin som man INTE ska äta om man är gravid eller planerar att bli det. HÅHÅÅÅÅÅÅ!!! Och eftersom det är mitt i äggkläckarperioden så vet jag ju inte vad som har träffats inuti är.

Känner mig som 100 år. Risk för att få gallsten har man som 40-årig, överviktig diabetiker med skyhögt kolesterolvärde. Låter ju PRECIS som jag. *neonskylten "BUSTED" blinkar*

Ni andra verkar ha haft en kul dag. Jag gillar rim! Omsan har ju talang som FAN! HOHO!!

Men det är bara jag som rimmar i min familj, så jag har lagt ner det. Särsklit eftersom ingen av dem kan LÄSA rim. Ni vet, börjar på nästa rad utan att göra konstpaus så att ingen fattar nåt.
    Har dock skrivit på två paket till mina svågrar så lite kul fick jag ha.

Nu har jag handlat alla klappar klart! Annars brukar jag vara klar lagom till november är slut, men i år har det inte hunnits. Hittade en TOKROLIG grej till min man... hehehe *elaka häxan-skrattet* Shit vad lik mamma jag börjar bli
    Hur som helst. han ÄÄÄLSKAR att sjunga i bilen - helst till Robbie Williams. Å jag hittade en DVD-karaoke med honom. MOOAHAHAHAHAHAHA!!! Passar tokbra i mitt thai-kit som jag knåpat ihop:
    Simfötter
    kokosnötter (känslan)
    vattentät (ner till 3 m) plastficka till kameran
    palmkalsonger
    Baht
    Å alla thailändare äääälskar karaoke. (So I've heard...) hohoho!!!

OOPS! Nu kommer maken snart tillbaka!!! Å jag som skulle STÄDA!!! WWOOOAAAAHHHHH!!!!

god natt!!

• Telemarkgrrl

Stackars Nenne då, gallsten låter verkligen inget vidare. Inte konstigt att du hade ont gumman! Kram!!

Ska ni åka till Thailand, Nenne, vad najs!! När åker ni?

• nenne78

heeeeej! Veet inte. Nu i vår i alla fall, det beror på hur det passar med jobbet.

• viktualia

Gallsten.. hur i hela friden lyckas du, stackars lilla Nenneskrutt!?!?!
    *kramar om*

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3