• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Zozo

Förresten girls.. flyttlasset gar till Lux den 1/3!

• viktualia

Snartis - spara håret funkar ju bara om man klipper det ofta.. annars blir det ju slitet och fult.. åtminstone mitt. För egen del så har jag halvlångt hår och det verkar som att mitt hår har en inbyggd längdgräns - vilket gjorde att jag gav upp "spara-ut-håret-projektet" och klippte som vanligt!

• Telemarkgrrl

Vad konstigt det är det där med längdbegränsningar på hår! Jag har också en längd där mitt hår bara vägrar att växa mer.

• Zozo

Jag sparade ut mitt en bit (Jag behöver eg inte klippa oftare än ca var fjärde manad). Tjockt har behöver man eg inte.. ofta har de mer besvär med tjockt har än uppklippt.

Just nu är jag glad! Fick just veta att jag har arbetslöshetskassa i Luxemburg och även liten inkomst om jag skulle bli gravid...

• Zozo

Vickan.. Näh, har inte det än, och därför var jag lite orolig. Vill ju inte sta HELT utan egna pengar innan man hittar ngt även om maken täcker upp sas..

• viktualia

Det förstår jag!! Man vill ju ha nåt vettigt att göra! Heja Zozo friskt humör!!!!!!

• Snart så....

Jag har ett riktigt TROLL-hår och det växer väldigt snabbt. Kommer självklart klippa det som vanligt men jag brukar alltid kunna göra radikala saker(tex klippa lugg) för det växer ut så fort.

• viktualia

Snartis - mitt hår växer fort till längdgränsen.. men jag är feg ändå.... hm.. lite slingor blir det ibland bara..

• Jamsan

*snyft* lider fortfarande av mitt avklippta hår... men 8 månader kvar till bröllopet så jag känner mig rätt lugn ändå.

förlåt men en fråga till om intervjun bara, dom kommer säkert fråga varför jag sökt tjänsten osv. Ska jag tala om att jag blivit uppsagd eller ska man vara tyst om det? Vad tycker ni?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3