• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Snartis - om tre timmar samlas vi på Vasagatan för PomPom!! Glöm inte det!!

Lucialinnet och pompommojängerna är laddade!

• Snart så....

attans får ge mig ut och jaga nya pompoms, blev ju av med mina förra gången. Duma dumma dumma Ringo!!! -:[
    Vad säga om superglittriga? så funkar de till nyår oxå :D

• viktualia

Glitter och glam! tjaa varför inte.. men jag tänker fortsätta med mina i min gymnasieskolas färger.. vitt och grönt!

hur är det med Majsan då?!! Känner du dig laddad??

• Jamsan

heeej JA, jag känner mig jätteladdad men nervös. Men tanken på att ni står utanför kommer göra mig lugn och full av skratt.

Det allra bästa är att alldeles nyss ringde det från en till tjänst jag sökt.. ska på intervju nästa vecka också. Ganska galet faktiskt, men det gör ju att man kan känna att jobbet idag inte är the one and only..

Ni kan väl köra glittertema på pompomsen så sticker ni ut bland all trafik på vasagatan. Precis som ni inte skulle göra det...

• Snart så....

roligt majsan att det börjar rulla in svar, då måste du ha rätt CV för många jobb :)

• viktualia

Okejrååååååå Majsan.. jag tar in lite glitter i pompomsen!

Och perfekt att du ska på en intervju till, det fördelar ju "riskerna" och då blir det mindre läbbigt!

Heja Heja hejahejaheja!

- har redan börjat pompoma!

• Jessie76

Jag ger upp Majsan - vi har inte alls samma sits, du är ju duktig och eftertraktad! Men det gööör ingenting för lika glad för det är jag men gladast är nog.....Majsan

Go girl! Kick äss!

Jag mår så jääääääääävla dåligt!!! *urk*
    Ja, det är självförvållat men inte nå mycke trevligare ändå

• Snart så....

jessie, tog du över alla mina symptomer förrutom boobsen?

• Snart så....

Såååå nu är pompomsen på plats brevid mig
    blänker och glittrar så jag kommer se ut som värsta fyrverkeripjäsen *me like*

• viktualia

jag knyter lite glitter runt vristerna också... blir det bra tror ni? så det får sticka fram lite under lusselinnet?!?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3