• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • nenne78

*flåsar in*
    är jag sen?!?!
    Omsan - är det DU som är Ärla Torstensson?

• viktualia

Men bara rafset funkar inte.. du kommer frysa bort!!! På med en tomteröd morgonrock med vitpälsdetaljer!! och porrvarningen är total!

• Telemarkgrrl

Åh, Majsan, vad kul med en intervju till!! Var det en imorgon också? Nu är det bara en tidsfråga tills du har ett nytt jobb!

Jag tänker ta min teletubbiesdräkt som vanligt. Varför ändra ett vinnande koncept? Om jag nu kommer i den förstås, julsvullet har börjat tidigt i år...

• viktualia

Nenne - näpp! Det är pompom för Majsan kl 16 på Vasagatan (nära från centralen för oss som reser). Hon ska på jobbintervju!

• Meddelande borttaget
  • Zozo

Ah.. Sune tycker inte det spelar nan roll för han tycker att brösten blir sa rara nar det är kallt. Men jag kör nog tomtemunderingen! Om den är lite vid för jag har ocksa julsvull, som Telis...

• Meddelande borttaget
  • Zozo

Hmmm.. Skottskrutiga tights och svart lackminikjol later ju lite rockigt annars.. Skulle säkerligen passa pa mina osvarvade ben...

• viktualia

Och varför inte dra på med sjöstövlar... då kanske du kan hålla dig varm... Sune har nog blivit snurrig av att vara i värmen i Asien.... du vet hemma i Norden är det kallt!!!

• Zozo

Man kanske kunde haft en guldig midjetäckjacka till det??! *funderar*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3