• Cameline

11:e augusti 2007

Finns säkert en tråd redan men jag tänkte i allafall starta en..

Några flera med datumet som jag?

• Svar på tråden 11:e augusti 2007
  • Kakan 11/8

Det blir i Stockholm, där vi bor. Har längtat efter det här i en halv evighet (känns det som i alla fall!) så nu är jag så lycklig, så lycklig!
    Längar till julhelgen när vi ska berätta för alla i familjen!

• ElenaMaria

Vi har redan berättat, tror alla vet nu, men längtar ändå efter att skicka ut blänkare och så småningom inbjudningar. Det kommer inte som någon direkt överaskning, vi har varit ihop i 8 år och har två barn
    Nu måste jag kila, skall ge mig in i julhandeln! Vi hörs

• nenne_74

Hej! Här är en till den 11/8! Kyrkan är bokad, likaså festlokalen. Inbjudningarna håller jag på med och festprogrammen ligger i datorn klara för utskrift... Håller på att kika runt efter fotograf och band/dj.
    Jag gör en lista som man kan lägga till sig i så kan man se om vi är några likasinnade i närheten av varandra!

nenne_74 Östra Ljungby Kyrka 13.30

• Lilla Li

nenne_74 Östra Ljungby Kyrka 13.30
    Lilla Li: Sandseryds kyrka, Jönköping 16:00

• nenne_74

Lägger till orten också, lite lättare kanske!

nenne_74 Östra Ljungby Kyrka, Klippan 13.30

• Kakan 11/8

Kakan 11/8: Hedvig Eleonora kyrka, Stockholm, 15:00

• sussen2007

Vi ska också gifta oss då!!! Bokade kyrka igår, och damen i luren tyckte att vi var ute i alldeles förskräckligt god tid! Det ni! Så är det att planera på landet... ganska skönt. (Bor i Sthlm men ska giftas i Småland)

• jooki

sussen2007
    Vi ska också gifta oss på landet...o trodde att vi var ute i väldigt god tid sådär ett år i förväg, men vårt förstahandsval var redan bokat.

Kakan 11/8: Hedvig Eleonora kyrka, Stockholm, 15:00
    jooki: Svanskogs kyrka, Svanskog 15.00

• Kakan 11/8

Ja, det tycks helt klart vara skillnad beroende på vart i landet man bor! Här är det jätteknöligt att få tag på någon bra lokal att vara i, ofta blir svaret när jag ringer "Åh nej, allt är fullbokat från maj till september"... Trist, men bara att gilla läget.
    Hur långt har ni alla kommit i planeringen?
    När planerar ni att sicka ut inbjudningar?

Min käre sambo gick ner på knä i fredags (men vi har varit förlovade ett tag), så för oss är allt nytt och det enda som är helt bokat är kyrkan. Tänkte att vi ska låte jul och nyår passera innan vi fördjupar oss i planeringsarbetet - nu vill vi bara njuta av lyckoruset!

• sussen2007

Samma här. Kyrkan är bokad, men nu tänker vi inte göra nåt mer innan helgerna är över... Känns ändå som att man har väldigt god tid på sig.

Svar på tråden 11:e augusti 2007