11:e augusti 2007
Finns säkert en tråd redan men jag tänkte i allafall starta en..
Några flera med datumet som jag?
Finns säkert en tråd redan men jag tänkte i allafall starta en..
Några flera med datumet som jag?
Lilla Li - tack för inbjudan. Det inspirerar mig att läsa om era planeringar och träffar.
Jag blev bara lite nyfiken då vi ju gifter oss samma dag.
;o) Var gifter ni er då?
Lilla Li - Jag jobbar på det... Har fått klartecken av kommunen att få vigas vid Rosariet på Rosenlund, men tyvärr har jag svårt att hitta en präst som vill viga oss. Har pratat med två stycken och båda är lika ovilliga... Fattar inte varför. Nu ska de "överlägga vid nästa möte" och det känns lite tråkigt att ens vigsel ska behöva vara något man överlägger om. Men det ordnar sig säkert till slut.
;o) Hoppa över till den andra tråden så kan vi prata mer där.
Jag hoppar in här! Jag coh min älskade Daniel gifter oss den 11 augusti i s:ta birgittas kapell i göteborg
Nu har jag läst lite och ser att ni är några som funderar på musik i kyrkan, lite "barnsligare". Jag läste om ett par som hade den där sången från tomtar och trolltyg. Vet ni vilken jag menar?
"vi gör oss klara före ett bröllop, det blir en ladidada dagen lång bröllopsfest" Det tycker jag lät jättefint
11 augusti e våran dag oxå.
När tänker ni skicka ut era inbjudningar?
Vi tänkte skicka ut en "blänkare" i januari typ, den 11 augusti händer det något roligt i Göteborg, boka in det datumet! Mvh
Elena och Daniel
P.S en liten ledtråd....någon kommer att byta efternamn D.S
Och sedan skicka inbjudningar i april kanske. Men vi har inte helt bestämt oss än. Det är ju i semestertider så inbjudningarna bör ju vara ute i god tid, men vi tycker det känns så himla tidigt att skicka ut redan i januari. Blir intressant att höra hur ni andra tänker.
Vi tänkte skicka inbjudningarna lagom till Alla Hjärtans Dag. Just för att det är semestertider. Å andra sidan, nu när jag tänker efter, så vet alla bjudna redan om att det vankas bröllop och de flesta har sett vår hemsida där datumet står och sådär. Så de flesta har nog redan bokat vårt datum. Så EGENTLIGEN skulle det nog inte behövas skickas inbjudningar så tidigt. Men jag tror vi gör så ändå! :) Och så ska vi inte ha så lång OSA-tid utan lägga den till mitten av april eller nåt sånt. På så sätt blir det (förhoppningsvis) inte att folk glömmer att svara pga att det är lång tid kvar... Hmm... Tål nog att tänkas på det här!