11:e augusti 2007
Finns säkert en tråd redan men jag tänkte i allafall starta en..
Några flera med datumet som jag?
Finns säkert en tråd redan men jag tänkte i allafall starta en..
Några flera med datumet som jag?
Som jag trodde... länken funkade inte...
Glömde också att säga att väl inne på The Knot måsta man först gå till shoppen!!
Dessutom glömde jag att säga att texten är röd på godishjätanen!! (Vad är det med mig idag...
) Det var därför jag tyckte att de skulle passa så bra
Skulle ni alltså kunna åka tillbaka till Princessa fast klänningen var näst intill beställd därifrån och köpa slöja och en frock coat...? Eller är det på gränsen...?
Beanr1
Tack för tipset! Värst vad man får tips här! Jättekul!!! Har du själv handlat något från The Knot? Hur har det funkat?
Vi skall gifta oss i Kungsholms kyrka i Stockholm och festen blir på Såstaholm i Täby.
Vi har mailat organisten för att höra om det finns möjlighet att ha en barnvisa som ingångsmarsch. Vi vill ha något annorlunda och eftersom vi är, relativt, nyblivna föräldrar så känns det kul med en barnvisa. Vi funderar på, om det är möjligt, att ha "Sommaren är min" (tror jag den heter) som är med i en Pippifilm (och som finns på många Astrid Lindgren skivor). Den känns glad och lagom "sprallig".
Beanr1
Det är klart ni kan göra det! Jag förstår vad du menar men herregud, de måste förstå att om man hittar något annat (i detta fall visserligen samma klänning men billigare) så tar man det alternativet. Du behöver väl inte säga att du köpt klänningen någon annan stans utan att du fortfarande avvaktar!? Eller!?
Go Beanr1!!
Beanr1
Ett exempel på bukett i de färgerna. www.bernzonsblommor.se/view_image.asp&p2=Rund&p3=En%20underbar%20mix%20av%20crem%20rosor,%20eucharis,%20limegrönt
och jag håller med maaxell om att ni visst kan gå tillbaka till Princessa. Det är synd att det blir så att man provar i affärerna o sedan köper billigare på nätet, men vad ska man göra? Kan man köpa den så mycket billigare så gör man det! O de i affären borde väl bli glada över att ni i alla fall handlar de andra kläderna där. :)
jooki
Vilken vacker bukett! Supersnygg!
visst är den :)
Tänkte nog skippa påskliljorna eller vad det nu är, men modellen är underbar. Tycker inte om varken strikta runda buketter eller droppformade, men den här blir ju något slags mellanting, och alldeles perfekt sådant :)
Åh,ja!!! Tack!!Den är ju alldeles UNDERBAR!!!!!!
(Och nej, mitt namn är inte Askungen... )
Och hmmm, ja kanske det. Jag kan ju kanske säga att jag väntar på 2007-klänningarna? Eller så får jag spela isdrottning och låtsas som om jag skiter i det och bara åker dit och köper det jag vill ha, rakt av och så får de tycka vad de vill. Det lät ju inte riktigt som jag, men ändå...
Har inte handlat från The Knot, men ifrån andra ställen på nätet och det har funkat hur bra som helst!! Funderar på att köpa godis till våra hjärtaskar därifrån.
Täby, va kul! Det är nästan hemma hos mig!
Vi ska oxå gifta oss den 11/8 2007 - poppis datum verkar det som!
Jag får lite smått ångest när jag läser om alla som kommit så långt i sina planeringar... men jag hinner nog få till det till slut jag oxå.
Lilla Li - jag har sett dig på Jönköpingsbrudarnas tråd! Blir genast nyfiken på var ni ska vigas resp ha festen, då vi oxå bor i stan!
Eftersom du verkar vara ljusår före mig i planeringen så skulle det verkligen vara spännande att få höra lite om vilka leverantörer du kommer att använda dig av och hur era planer ser ut. Om inte för att slippa gå på ev nitar...
Ha det gott alla blivande och håll tummarna för fint väder den 11:e!
;o): Hej och välkommen då! :D Vi viger oss i Sandseryds kyrka ute i Norrahammar. Festlokal har vi inte bokat än, men antagligen (förhoppningsvis) blir det på Ester Kök & Bar i stan, då kan gästerna sova på John Bauer-hotellet. Eftersom vi har festen på en restaurang så har vi inga leverantörer alls. :D Kom gärna in i Jönköpingstråden istället och fråga, där är vi många fler som kan svara. :)