• Cameline

11:e augusti 2007

Finns säkert en tråd redan men jag tänkte i allafall starta en..

Några flera med datumet som jag?

• Svar på tråden 11:e augusti 2007
  • klurifax

Kakan -07
    Mkt bra pris tom, betalar bara för tyget! Arbetet med klänningen blir min brllopspresent från henne.

• Kakan -07

Lilla Li, åh vad perfekt! Tyvärr finns inte de möjligheterna i den festlokal vi ska vara i. Får lösa det på något annat vis..

klurifax, ingen dålig present! Hoppas att du vill ladda upp lite bilder sen så vi får se!

Är det någon mer än jag som drömmer om bröllopet?! Hade en helmärklig dröm i natt. Vi gifte oss precis som planerat den 11 augusti, men vi hade inte kommit längre i planeringen än där vi är nu - något vi inte kom på förrän vi var på väg UT från kyrkan... phu! Ingen meny beställd, musik, vem är toastmaster? ujuj..!

• mammaK

Hej!
    Nu är mitt tyg till klänningen hemma. Känns bra, vi var och köpte det igår i Stockholm. Inte billigt det jag ville ha...
    Så nu måste jag hitta skor och bh, sen kan min mamma börja sy=)

Kakan-07 Skönt att fler drömmer jobbiga drömmar om bröllopet redan!

• ElenaMaria

Hej på er!
    Har ni fixat fotograf än? Vad betlar ni? Jag håller på och jämför lite priser och vill gärna ha något att jämföra med

• Kakan -07

ElenaMaria - vi letar också. Tycker att det är jättesvårt. Har ingen lust att betala 7-10 000 kr, men vill samtidigt inte chansa på att ta en amatör.

• Lilla Li

Vi ska använda en kille jag känner som är otroligt duktig på att fotografera, fast han jobbar inte med det professionellt. Han tog en del bröllopsbilder i somras och de var jättefina. Han tar typ 2500 kr.

• Kakan -07

Det låter ju som ett fullt humant pris!
    Det är väl däromkring som vi gärna vill hitta något också.

• ElenaMaria

Vi har fått den här prisuppgiften
    "Jag tar 4495:- för att göra brudfotograferingen före vigseln,samt att jag är med under vigsel och lite efter.
    Bara brudfotograferingen kostar 2495:-.

Sedan tillkommer bilderna, beroende på vad ni väljer för album eller om ni bara vill köpa lösa fotokopior."
    Den är lite luddi tycker jag, har frågat om att få bilder på skiva istället för framkallning samt förfrågan på "secretbox" fotografering. Kanske kan få mängdrabatt?

• ElenaMaria

Ohh! Jag fick precis mail av vår toastmaster som berättade at han köpt en present till oss! Dommänen www."vårtblivandegemensammaefternamn".se
    Så han ska göra en bröllopssida åt oss och sen kan vi ju ha den till en massa roliga saker
    Ohh vad glad jag blev

• Lilla Li

ElenaMaria: Kul! :D Vilken bra idé! Herregud jag får så många bra idéer till presenter här inne så jag LÄNGTAR tills mina vänner börjar gifta sig också så att jag kan ge dem en massa kul saker! ;)

Svar på tråden 11:e augusti 2007