• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nenne78

tits on fire!

låter som en ruggig hårdrockslåt *headbangar*

• Bröllopstokiig

Men fullan, inte för att jag ska ge dig falska förhoppningar, men det kliade till på mig på måndagen BIM veckan och sen på torsdagen (BIM dan) så brände det till på mig, men det var inte mer än så....
    Jag tycker det låter super intressant jag med! Kanske en trådkusin till Picken!
    HOPPAS HOPPAS SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

• nenne78

*headbangar hysteriskt*

dzzzuzuduuzduzduzuduzduu!!!! Titts on fayööö!

• nu är jag fruL

cicci
    AHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    där ser du du var INTE helt utan symptom
    visste det!!!!!!!!

*ropar högt*
    okej tjejer cicci hade symptom, ni kan börja känna efter igen

näe jag har INGA som helst förhoppningar eftersom det vore så osannorlikt...
    Men trots detta kommer jag att bli otroligt ledsen när blodet börjar droppa.

Bra låt nenne, låter som Hammerfall!

• nenne78

japp, jag tror det var originaltexten - sen fick de byta för annars hade det blivit *piiip* on fire!

• nu är jag fruL

hmmm
    mycket intressant att en bunt långhåriga hårdrockare har skrivit en låt om brinnande bröstvårtor
    HUR kan dom ha vetat hur det hela känns ???
    är det månne så att herrarna är damer
    eller.....

mycket mystiskt...

• Liten med Mindre

Å - tänk om jag hade lite symptom, som inte var de vanliga före mens!!!

Får se om det hjälper att impregnera sig med bebisar under helgen. Det har ju inte funkat förut, men nu är de ju 3 stycken, så det kanske fungerar. :D

Knaprar i alla fall vidare på vitaminer, zink och magnesium (nåt jag fick hos homeopaten för evigheter sen) för att minska ner ev pms i alla fall.

• Liten med Mindre

FruL
    Skulle det inte gå att göra hemgjord glass på laktosfri mjölk/grädde? Lite pilligt förstås. Men det måste bli godare än köpt på ICA.

Stockholms Glasshus säljer också några varianter laktosfritt. Men det kanske mest är sorbet.

Blir så ledsen över att du inte får njuta av glass. :(

Fast det finns ju annat att njuta av. Du har bara råkat hamna i en tråd med två glassoholics. :)

• nu är jag fruL

mindre:
    det finns glass som är laktosfri som är jättegod, så det är absolut INTE någe synd om mig. Jag kanske bara inte har så mcyket valmöjligheter att jag går igång på att prata om det. men saknar inte glass heller för den delen så det är heeeeeeelt lugnt. är så nöjd med mina intoleranser ändå

men det är kul att höra att det finns folk som älskar glass och mat. jag tycker att de flesta tjejer nuförtiden bara pratar om att de inte kan äta sånt för att de blir tjocka osv. Är helt obotligt tråkigt att lyssna på. Så babbla på om glass du. Jag bliru glad över att du är så entusiastisk.

visst kan man göra själv...men vem orkar. Näe får jag bara lite vin så sk*iter jag i allt vad glass, kakor och bullar heter. är inte alls en sånn sort.

usch ja symptom...
    jag hade ju ALLA symptom förra månaden. Även de som jag känner nu....så mensen kommer nog som ett brev på posten i helgen. jag orkar inte hoppas längre

• Moppy

Hallå girls!!
    Är fortfarande krasslig och tänkte nu höra (igen) med experterna. Är det 'farligt' att försöka bli gravid när man är sjuk?? Jag går här och inbillar mig att befruktningen ska bli konstig (igen) om jag är sjuk när den sker. Inte för att jag tror att det har skett en befruktning ännu, men man går ju och tänker och oroar sig som vanligt....

Lugna mig pls!!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???