• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Jessie76

Håller med en oerhört kloka Omsan i det här fallet.
    Sen ska man akta sig för att önska små barn för att det är enklare, för stora (lagom då....) barn har jag hört orkar hjälpa till mer vid förlossningen. Små är ofta svagare.
    Men, som sagt - en frisk krabat är ju viktigast

• nu är jag fruL

hej jessie
    kul att du dykt upp
    födslovikt oroar jag mig inte alls för. Jag vill bara bli gravid!!!!!!!
    alla andra frågor känns vääääääääldigt avlägsna.
    MEN det är som jessie säger, man vill ju ha ett FRISKT barn. Spricker man lite, men heermin skaparae, det kan man vel ta. Visst inte kul alls, men man vill ju bara vara frisk själv efter förlossningen och att barnet lever och mår bra och är välskapt.
    3-4-el´ler5 kilo
    ja det blir som det blir.

• Liten med Mindre

Gillar faktiskt inte Häägen-Daz. Den är inte så krämig som jag vill ha.

Men för att återgå till julprat, fastän det inte är temat här inne, så har jag nu pyntat kontoret med min smällkaramell (tillverkad på julfesten för några år sen), hittade en raggsocka som duger som julstrumpa, och tankat över julmusik till mp3-spelaren.

Ska verkligen göra en insats för att bli julig i år. :D

• Meddelande borttaget
  • Snart så....

*you go girl* Mindre

• Snart så....

Vilka smaker käkar ni av Ben & Jerry?

Måste skryta lite och säga att mitt jobb hjälpte till med lanseringen av B&J.
    Fick äta deras glass på jobbet i veckor :)
    Gillade kak-smaken...

• Liten med Mindre

Hihi, min man gillar också Cookie-dough glass bäst.

Själv vill jag ha Chunky Monkey (smaken som frälste mig i USA), eller NewYork Super Fudge.

Prövade att äta en av GB's Americana-glassar (eller vad de nu heter) för något år sen. Riktigt vidrig. Jag som tyckte de var så goda när de kom...smaken ändras.

• Liten med Mindre

Undrar om det är befogat att äta obegränsat med B&J glass om/när jag blir gravid? :)

Får jag en cool bebis då? 8)

• Snart så....

Enda nackdelen med dessa glassar är att de är så bra(ingen luft) och då inte kan ätas på en gång :(

Är ett glassmonster och vill äta på en gång!!

• Snart så....

hmm fast då kanske babyen kommer heta Ben eller Jerry?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???