• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

Inte jag, han inte riktigt med att börja med alla piller. Äter bara vitaminer

• Liten med Mindre

Nepp - äter inte Rosenrot. Fast funderar på om vi båda ska pröva nästa gång.

Men jag blev lite avskräckt när jag läste på nätet. Det lät ju nästan som ett lyckopiller. Rädd att bli beroende. Framför allt nu när allt är så depptrist runt omkring.

• Snart så....

De flesta väntar nog på BIM just nu och då ska man väl inte äta Rosenrot om jag förstått det rätt

• Eden-06

Jag började käka vitaminer och Rosenrot denna månaden. Har blivit jättepigg.Går inte att sova nästan. Undrade bara om ni andra upplevt samma sak.

• Bröllopstokiig

Frullan, jag kom på symptopmen nui efterhand i så fall.... tyckte inte det var några symptom att det kliade till på bröstvårtan och sen sa jag faktiskt på vår träff att det brände till på BIM dagen en kort stund. Det jag även kände var ju nästäppa, men man vet ju aldrig om det är symptom på grav eller förkylning! Skulle bara säga det

• Lapinette

Jag känner igen större skillnad fast då äter jag enligt rekommendation (överdoserar inte). Sen tar jag Bisolvon i flytande form men funderar på att köpa piller då den smakar så äckligt så jag tar den bara till frukost.

• Bröllopstokiig

Eden06: Jag käkade Rosenrot ju och det med dubbeldos, deppig var jag inte men däremot kunde det vara svårt att sova när man lagom vill 19:00 stoppar i sig ytterligare 2 tabletter Men det var det värt, jag blev gravid! Tjoho!

Snartis: Helt rätt, Rosenrot och Bisolvon mm ska man inte äta efter ÄL, däremot efter mensens första dag

• Liten med Mindre

Men om jag ska proppa i mannen rosenrot - när skulle han i så fall börja?

(Tror inte att jag får, men ändå.)

Nu är det tårtdags! Hoppas det inte är gräddfluff!

• start september

Åt rosenrot fram till ÄL, 600 mg om dagen. Kände mig mycket piggare, både denna månaden samt förra månaden när jag provade rosenrot för första gången.

Provar även Berocca nu vilket verkar jättebra! Pigg blir man!

Jag sov bra, jag är tack och lov inte så känslig.

• Eden-06

Jag äter bara 1 tablett på morgonen och en på kvällen. Överdoserar alltså inte. Funderar på att jag inte ska ta kvällstabletten så tidigt. Jag märker inte något annat, är en ganska glad skit med eller utan tabletter.

Jag köpte Bisolvontabletterna. har dock inte börjat äta än eftersom jag tänkte det "räckte" dagarna runt ÄL.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???