• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Tror inte att det är farligt Moppy, så vida ni inte har någon mysko bakterie eller ovaligt virus, hög feber eller så.

Sen kanske inte lusten är på topp förstås. Pöka på ni om ni känner för det.

FruL - skönt att du inte tar illa upp av glassdiskussionen.

Diskuterar gärna vin också vid tillfälle. Hade behövt lite inspiration när min syster inte klarade av att det på julklappslistan bara stod att vi ville ha gott vin. Fick klämma ur mig de få dyra sorter jag känner till - barolo, amarone och chablis, utöver champagne. (Får jag ändå önska så ska det ju vara dyrt. :D )

• Snart så....

*Helnöjd Snartis kommer tillbaka*

Hittade minsann snygga julgardiner på lunchen och var bara tvungen att köpa underlägg med tomtar på. Dessa såg ut som CARTMAN med luva, helt underbart!! Ja Nenne det stämmer :D

symptomer, ja måste säga att jag har haft lite molvärk i tjejemagen till och från idag.

• Snart så....

Moppy: tror inte det är någon fara, skulle din kropp säga nej så blir det nog inget alls. Pippa på ni bara :D

• Moppy

ja hoppas att det inte blir något alls i så fall, orkar inte med fler muppiga foster!!

• Liten med Mindre

Hos mig beror ev molvärk i magen tyvärr på för mycket luft. Den förbrukade sorten. :(

• nu är jag fruL

moppy: tror inte heller att det är någon som helst fara. det enda som skulle kunna hända är vel att det inte blir något. Jag tro inte att det kan vara någon som helst fara för fostret . om du nu inte har någon skum sjukdom typ gulafebern eller så. men det hade du nog märkt.

nej producera på och lycka till

snartis: ahhhhhhhhhhhh vad du är duktig. Blir så avis som sitter ute i skogen i hålan... dessutom har jag inte haft tid att köpa grejer på år och dar

Ha ha ha
    när det kom fram att cicci VISST haft symptom. ja då vågar alla mionsann känna efter och känna molvärk osv
    intressant!
    tror på dig snartis, jag tror du kommer att plussa, du var så nära förra gången.

• nu är jag fruL

mindre: ja den molvärken har jag också tyvvär haft och blivit lurad av
    massa gaser kom det också...

• Liten med Mindre

Julgardiner Snartis - är de bara röda, eller små skoj figurer på?

Jag har inte vågat pilla på gardinerna hemma. Sydda av svärmor innan jag kom in i bilden. Hon är gardinfantast. Det är inte jag.

Fast de kanske har suttit ett tag - ska man tvätta gardiner ibland?

• Liten med Mindre

Det känns lite husmoderligt att tvätta gardiner.

Tänk om jag ökar mina chanser att bli mamma om jag "bejakar" mina husmoderliga sidor?? Jag kan säkert frammana några sådana, förutom bullmamman då. :D

• Snart så....

Ja, julstök är underbart!
    Har ni läst Elvis i Metro igår+idag tjejer? Känner så väl igen oss i situationen *asg*

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???