• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

hahaha...hade helt glömt bort att jag beställt julsaker via en kollegas son på jobbet. Nu får jag mitt söta sett med glöggdelar med tomtar på :D

Ännu en sak att till jullådan hahaha

• nu är jag fruL

hurra för mindre och hennes recept!

Hurra för den här tråden
    hurra för alla er
    hurra för allt stöd härinne
    hurra för att det är fredag i morgon
    hurra för att åka snopp
    hurra för glögg
    hurra för att granen åker in i morrn
    hurra för att det är första advent på söndag
    hurra för att våra familjer kommer i helgen
    hurra för sprit
    hurra för mat
    hurra för helg
    hurra för julen
    hurra för er igen (ni är bäst)
    hurra för pickn
    hurra för tråden
    hurra för att vi ska bli gravida

men BY FÖR MENS!!!!!!!!!

• Liten med Mindre

Hmm...de senaste åren har jag verkligen legat av mig med julpyntande och pysslande.

Förut var det alltid musik, kulor, paket, glitter, godis, ljus, designat pepparkakshus.

Nu klämmer vi in några lussebullar och pepparkakor i schemat. Trist. Vet inte hur det kommit sig. :(

• Liten med Mindre

Men fruL - jag är ruskigt dålig på glutenfria recept :( Eller funkar det att tillsätta glutenfritt mjöl istället för vanligt?

Eftersom jag är solo nästa helg, och mensdeppig då, så kanske jag ska försöka julpyssla lite mer. :) Koka kola!

• Snart så....

Mindre: nu är det hög tid att börja pynta och dona igen, hur ska det annars gå när ni har barn?
    Insåg igår att jag tom har lampskärmar, underlägg mm
    JAG ÄLSKAR JULEN :D

• Snart så....

Har skällt massor på min kollega som inte gillar att pynta för det blir stökigt!?!? (Hon har ett kliniskt vitt/rent hem)
    Hon har en 4 årig dotter och de flesta barnen älskar julen med tomtar, klappar och allt som hör till. Hur kan man göra så mot sitt barn??
    Grrr blir uppretad bara jag tänker på det

• Snart så....

Buuuhuuu får inte gå in på länken

• Liten med Mindre

*skäms*

Tänkte just tanken att jag inte vet var jag ska få plats med pynt, utan att det blir kaos hemma. :(

• Liten med Mindre

Det känns så bökigt att pynta i makens lägenhet (ja, det är hans lägenhet, vårt hem). På något vis får jag för mig att det blir lättare att pynta och fixa igen när vi någon gång köper ett gemensamt hus, ny lägenhet eller vad det kan vara.

Får ni inte gå in på seriesidor från jobbet Snart så? Eller går det att kopiera och klistra in länken?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???