• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

jag är en så´n där tråkig en som inte vill pynta granen förrän kvällen innan julafton.... För det är DÅ det känns så julmysigt tycker jag.

Innan har man ju ändå advenstpynt.

• sweetstreet

Fast inte här såklrt.

Saknade faktiskt advent förra året.
    Hade inte insett hur mycket jag vill ha advenstjus och stjärnor. Här har de inget sådant.

Och advenstkalender!!!
    Jag är så barnslig att jag tittar på advenstskalendern på TV varje år (om den är bra). :)
    Men här går det ju inte då förstås.

• nu är jag fruL

orsaken till att vi tar in gran vid första advent är för att vi dels firar första advent hela helgen hos oss med familjer, och då är det tradition med gran. Men dessutom så är vi alltid brotresta innan/under/efter jul, och då kan vi alltså inte ha gran.
    så då får man lösa granproblemet med att ta in den första advent . för gran MÅSTE man ju ha

• nu är jag fruL

men när vi firar jul (hos familjer) ja då åker inte granen in förräns dagen innan julafton.

• sweetstreet

Å vad mysigt det låter med advenstfirande med gran o familj!!!!!!!

• sweetstreet

Jag ska iallafall ha pysseldag nu på lördag.
    Baka lite och så ihop med vänner.
    Ingen är svensk så ingen hade hört talas om fenomenet julpyssel innan, men alla verkar väldigt nyfikna och spända!!! :)

• sweetstreet

Det kommer bli hemgjord glögg (eftersom vi inte har någon annan här) samt även hemgjot gluehwein (som de tyska vännerna ska fixa). Hm känns som om det kasnke kommer bli sneda kakor...? :D

• sweetstreet

Det blir kul att se vad alla andra vill göra för något. Amerkaner, latinos, européer.... Skoj att se hur olika jultraditioner kan vara! :)

• nu är jag fruL

äsch ni kommer vara lite på sniskan själv så ni kommer inte se att kakorna är lite skruvade

• Snart så....

roligt Sweety :)

Själv har jag just insett att jag måste köpa nya julgardiner till köket. Åhhh så synd om mig *asg*

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???