• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

skickar en stor blöt smaskig puss till oms raringen

• sweetstreet

Jag skulle jättegärna kunna tänka mig att adoptera!

Fast just nu är det knivigt eftersom jag ju flyttat ut från Sverige (är utskriven) och bor i USA men är ju inte amerkiansk medbogare. Så vi skulle ju nog måsta flytta hem till Sverige ifall vi skulle vilja adoptera.

• sweetstreet

Men just nu får vi väl skumpa vidare i våra försök att bli med biologiska barn.

Men visst, om tiden går och inget händer så skulle jag inte alls vara Tror nästan hellre det än IVF eftersom det kan kosta jättemycket med IVF men då är man inte ens säker på att det verkligen blir något barn i slutänden.

• sweetstreet

Nu ska jag luncha!
    :)

• Lapinette

Luncha på sweetstreet...här sitter man och jobbar över.

Hoppas inte det där illamåendet är ärftligt. Min mamma mådde inte alls dåligt när hon väntade min bror men där blev det desto roligare när han väl kommit. Han gallskrek de första månaderna då han hade kolik. Mamma var beredd att slänga ut honom i en snödriva.

• Snart så....

Lapinette: ja undra om såna saker är ärftligt? Då vet jag att jag blir stor som ett hus och får 4-5 kilos baby OCH en förlossning som kommer att ta MINST 24 timmar...
    Då börjar man nästan ånga sig lite

• Lapinette

Jag tycker vi bestämmer att sånt INTE är ärftligt, så det så!! Vi ska ha små barn och lätta, smärtfria förlossningar (snacka om jag sitter här och drömmer just nu)... men önska kan man ju alltid. FAST, först ska vi nog se till att bli gravida.

• nu är jag fruL

snartis
    Just hu stor man blir kanske man kan påverka lite själv. Att man spyr hela tiden är nog omöjligt att påverka tyvvär.
    fast det är klart. Min syrra har ju spytt OM hon INTE ätit hela tiden... och då blir man ju ofrivilligt stor så man kanske inte kan styra helt. det är vel ett val man gör: bli stor eller spy. Jag tror jag hellre blir tjock.

Min mor och syster har båda lagt på sig under graviditet. Man får vel se hur ( OM) det blir för en själv.

• nu är jag fruL

bra sagt lapinette
    Friska barn står högst på prio listan.
    Ja direkt efter BARN

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???