• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Puss på er alla!

och Puss FruLLan!
    Iallafall skönt att man kan stötta varandra när det känns som mest hopplöst.

• Bröllopstokiig

Hej då, nu ska Cicci o Pickn hem Vi hörs i morgon darlings!

• nu är jag fruL

hej då cicci
    och picken (som jag fortsätter att skriva )

sweet: du drog INTE alls ner humöret. Jag bara gjorde något så ovanligt som att jobba lite

nej man måste få älta sina upp och nergångar tycker jag. Som vi konstaterat förut. Våra andra kompisar skulle ju knappast orka med tjatet, sen blir det lite för nära med dom... man vill ju vara liiiiiiiiite hemlig.

Usch ska jobba några timmar till.

• lollan79

hej på er!
    har inte läst på ett tag? full rulle på jobbet! Har det blivit några plus?? Jag ska ha min mens på fredag så just nu är det olidlig spännande! Visst kan ni hålla tummarna ;)

• nu är jag fruL

hejsan lollan
    Nej tyvvär har det inte vart några pluss sedan ciccis underbara pluss. Sjä'lvklart ska vi hålla tummarna för dig. jag har oxå BIM i helgen men har inte alls några förhoppningar...
    men men kommer mens så gråter vi ihop annars så får vi fira. fast jag skulle bli så chockad av ett pluss att jag förmodligen skulle kola av.

• lollan79

tänker ens inte testa, tror det är en omöjlighet för mig att få ett plus på ett test, svårare än att bli gravid...hmm lät flummigt men de e så kah känner :)

• Meddelande borttaget
  • Lapinette

Fick precis en dröse bilder på min skärm. Det är det nya tillskottet i vår familj, min mans brors andra barn. Visst är det så att de pluppar upp överallt just nu?!

Apropå hur man mår under graviditeten. Min mamma spydde i 9 månader när hon väntade mig och gick totalt upp 2 kg. När hon kom in på BB så trodde de att hon skämtade när hon sa att det var dags.

Har ni funderat på adoption?

• nu är jag fruL

ja usch
    ALLA verkar vara eller bli gravida hur lätt som helst just nu. ganska deprimerande faktiskt.

jag försökte ta upp frågan med adoption med maken, men han blev nästan sur. han tycker att det är dumt att hålla på att prata om sådant när vi bara hållt på några månader. Han är övertygad om att vi kommer få biologiska barn.

jag kan helt klart tänka mig att adoptera.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???