• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Vi får oftast saker gemensamt på jul. Om man inte specifikt önskat sig något särksilt personligt eller så.

Fast sedan vi flyttade hit så är det knepigare med julklappar. Får ju itne vara ngt stort eller tungt eftersom det ska skickas med post.

Å andra sidan blir vi superglada för typ marabou chokladkakor o saltlakrits nu så det kanske underlättar!!! :D

• Lapinette

sweetstreet - nu har t o m jag hittat din omtalade dikt. Den var super!!! Men oj, ni skriver så mycket här inne att det är omöjligt att sitta i möten eller jobba utan uppkoppling ens i några timmar.

CicciL - visst, vi undrar vad i h..xxte du sysslar med !

• Bröllopstokiig

Hon tycker inte om småbarn har hon sagt!!! Så jag har inte höga förväntningar på att hon ska bli farmor, hon kanske blir glad, men mycket mer än så känns det inte som det blir!

• Snart så....

Cicci,
    Du får göra som vi har gjort i vår familj, ge det vidare...
    Vi hade en CD skiva som skickades runt i släkten i 10 år, tillslut blev det en sport att ge bort den på ett bra sätt :D

• sweetstreet

Tack Lapinette,

Ja jag vet. Om man är borta en dag eller två eller så är det ett aber att försöka hinna läsa ikapp!

Fast jag gör ju det oftast på kvällarna eftersom det är lugnt i tråden då. Det är ju natt hos er då! :)

• sweetstreet

Haha Snartis!
    Det var ju en jätteskojig idé tycker jag!!!!!!!!! :D

• sweetstreet

Kanske man skulle testa!

Jag tycker ändå att det känns lite fånigt nuförtiden att ge bort juklappar och få julklappar från typ föräldrar o svärföräldrar.

Lite är det ju som att byta pengar bara.

• sweetstreet

Oj, nu var jag supertrist!!!!!!!!!!

• nu är jag fruL

vill ni höra mitt senast inbillade symptom?

en brännande känsla i bröstvårtorna

sen att det är precis samma som jag hade förut då jagb köpte en för liten BH ( ja det är möjligt!!!!! ) så att det inte heller denna gång är grav symptom...
    ja det är en annan sak.
    Min kropp har som sport att lura mig på alla sätt...

• Lapinette

sweetstreet - har varit borta en förmiddag och man får bläddra järnet här för att hitta vad ni pratar om.

Och så sitter jag här och skriver strunt med högar av jobb omkring mig. Finns tomten...jag menar kan inte han komma hit i natt och göra mitt jobb i sådana fall?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???