• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Ansluter mig till undrarna. Har inte tidigare haft så ont i brösten (så långt innan mens i alla fall), och inte mått så illa under mens.

Det har definitivt eskalerat under hösten. Och det är inte för att jag äter mer sötsaker eller så heller. (Hörde att värken blir värre då.)

På tv pratar de ju om att zink ökar lusten, och brist på zink ger dålig lust och gräslig pms. Kan det vara så att vi gör av med mer zink under vårt aktiva lustfyllda liv - och därmed drabbas av brist (trots vitaminer och annat)?

:?

*spekulerar vilt*

Iså fall är det väl bra att ha börjat med multivitamintabletter, och inte bara b-vitamin.

• nu är jag fruL

jag har nog inte haft mer ont utan bara att det onda har kommit redan innan mens. I normala fall har jag alltid fått lite ont just den dagen när mensen kommer. Men ont innan. Nej det har bara hänt de sista månaderna.

Kokos extrema smärtor beror nog mycket på endon. det brukar ju vara ett av tecknen att man har fruktansvärt ont.

fy vad det var lugnt här just nu.

• Snart så....

Nää det är skumt fast tror att lite för min del hänger ihop med pillerna som jag slutade ta i juli.

Har lite ont på utsidan på högra bröstet, så tror faktiskt redan nu att det är kört.
    Sist fick jag ju ont i bröstvårtorna ungefär samtidigt och se hur det slutade

• Liten med Mindre

Ska nog goffa i mig pumpakärnor och solrosfrön närmsta veckan och se om jag får en "trevligare" mens.
    :)

• nu är jag fruL

mindre:
    Hejsan!!!
    ja visst är det skumt.
    Hmm zink säger du. Måste kolla vad mina vitaminer innehåller. Men det ska ju vara alla vitaminer man behöver i dom så det borde ju även omfatat zink.
    Hmmm...
    konstigt.

jag vill fasiken inte ha symptom om det nu inte är något. Jag tycker att det är helt sjukt hur kroppen leker med en. Faaaan och tyvvär finns det ju ingen man kan ringa och skälla ut för att det strular. Annars gillar jag att göra just det

• nu är jag fruL

snartis
    Så behöver det INTE alls vara.
    Bara för att cicci inte fick några som helst symptom så innebär det inte att inte vi kommer att får det.
    Majoriteten verkar ju faktiskt få några slags symptom.
    och cicci hade ju egentligen det. Hon hade ju ont i brösten en dag och något mer .
    Så hon hade lite symptom faktiskt även fast det inte uppfattades som det för att de var mindre än alla falsklarm
    MEN vissa känner mycket andra inte. det är ju det som är problemet. Man vet ju inte exakt hur ens egen kropp kommer fungera.

• Snart så....

Frullan: Menar att symptomerna är ungefär lika som förra gången för mig och då kom det inget pluss.

• nu är jag fruL

nej men det MÅSTE inte betyda att det inte kommer ett pluss den här gången. Vi var ju överens om att du fick ett tidigt MF förra gången. Och då var ju symptomen faktiskt riktiga, det vara bara den sista lilla detaljen som saknades.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???