• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

:(

Det kändes lite trist igår, maken lät lite deppig över att alla vännerna lämnar pikande frågor om när vi ska skaffa barn.

Som om det inte var känsligt nog för honom innan.

Vill så gärna vara där snäsa ifrån när såna frågor kommer, samtidigt som jag vet att de bara är välmenta.

Det är ju en sak när kollegorna skämtar om det, avspisning kräver ingen vidare förklaring. Men avspisar du en kompis som bryr sig så vill de ju gärna veta varför etc.

Hjälp?

• Bröllopstokiig

Mindre: Vi har med fått sådana "påhopp" av vänner. Till mina värninnor sa jag att jag var så jävla trött på att höra alla som är o nyss har blivit gravida... då säger de att de förstår eftersom jag så gärna vill själv, jag sa: Jag vill jätte gärna ha barn, men det är inte fråga alltid om vad jag vill - utan det är kroppen som ska vilja o barn får man inte på beställning, de kommer när de vill komma. Sen lade jag till; ni kommer säkerligen få reda på den dagen då det sker, men innan dess så behöver ni inte fråga, we'll let you know!
    Men det var med tjejerna det...

Min make har bara sagt att: Jajjemen, vi skjuter skarpt nu, det är kul och blir det så blir det!

• Snart så....

Mindre: Vi har lite tur faktiskt iom bröllopet. INGEN tror att vi håller på med barnverkstaden eftersom vi har ett bröllop att planera. Det har kommit någon fråga då och då men då är det väldigt lätt att skylla just på bröllopet.
    Väldigt skönt faktiskt

• nenne78

haaa!! Vilken start på dagen! Tack sweetie!

den där frågan om barn - jag var redan trött på den INNAN bröllopet och vi har inte direkt försökt tysta ner allt eftersom vi dessutom köpte bautavolvo 2 veckor efter det. Men det märkliga är att det är mest min svärfar som har tjatat och han om nån, komemr ju att få veta bland de första. AAAAAAAH

• nenne78

nä, inga symptom här och det borde ju inte vara det heller eftersom det är så lång tid kvar till BIM för min del. Vilka är på G? Frullan, va? Blir jag omcyklad av fler på vägen? Jessie??

• Snart så....

Ja Frullan skrev väl att de var till helgen.

• Liten med Mindre

Tja - vet ju en vecka före BIM hur det blir (även om jag har svårt att acceptera det förrän det verkligen rinner), så det blir till helgen.

• Snart så....

då cyklar du ju ihop med Frullan nu? förrut var du ju i min grupp

Buuuhuuu är jag helt själv nu?

• nenne78

Mindre, har vi BIM samtidigt nu? Jag siktar på 8/12, men jag tror att det blir tomtar i garaget. Vik hädan tant!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???