• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

mss

Jag tycker i vilket fall som helst att du bör göra ett grav test till! Absolut. Antingen ett du själv köper på apoteket, eller så går du o lämnar urinprov på någon MVC så gör de det gratis åt dig. Vissa tycker att sådana tester känns säkrare.

Men om du är såpass sen som du säger med mensen så är det bra att kolla upp det.

Lycka till!

• sweetstreet

Page,
    jag förstår ditt "dilemma". Men om du själv inte känner att det är "akut" med barnporducerandet kan du ju bara låta det vara som det är ett tag och testa vidare. men jag tycker nogändå att du kan ta upp det med din man om det inte blir något positivt resultat efter iaf ett par månader till (eller så länge du kan vänta...). Det skadar ju inte att prata om det ändå. Ni två alltså.

• Liten med Mindre

Eloge till Sweetstreet - trådens bästa rim hittills!

:D

Nedsparat och ska delas med maken, så att han får en dos "trådtips".

• Snart så....

godmorgon godmorgon,

Hur står det till med alla på en trist onsdag morgon? symptomer?

Sweety: Hahaha nu ha jag skrattat gott på morgonkvisten. Vilket bra rim du kom på :D
    Kanske något för Cicci att använda på paketen till mor-far föräldrarna?? :D :D

• Snart så....

Määä skumt, gjorde inte med flit mellanrum på varje rad :(

• Liten med Mindre

Rapporterar in ont i brösten, som första tecken på begynnane mens (får alltid så en vecka innan).

Sjutton också att det inte kan ta! :( Har framställt en önskan till maken att även han gör en check-up efter nästa mens (som jag har då). Håller med Page om att det där med mannens förmåga är JÄTTEKÄNSLIGT.

Varför är de såna mesar?? Ska vi gå och slänga upp benen i gynstolen utan att knorra, medan de knappt ens vill ta ett blodprov. Visst - han kan väl ha fina blodvärden, men det säger väl inget om B-vitaminer, zink och hormonnivåer nödvändiga för barnalstring??

• Liten med Mindre

Sätt in en ) istället för blinkgubben i förra meddelandet.

• Liten med Mindre

Förlåt, är lite upprörd över att han har svårt att få ändan ur. Hur perfekta blodvärden kan man ha och vara sjuk hela tiden??

• Snart så....

Tror att det är kört för min del oxå, har ont på utsidan på höger bröst.
    JAG VILL INTE HA NÅGRA SYMPTOMER!!

Mindre: Håller med, killarna är SÅÅÅÅ känliga om sina simmare.

Såg föressten att det finns test för att testa simmarnas kvalite på typ Mirres (eller liknande sida)
    Någon som testat sånt test?

• Bröllopstokiig

Hejsan tjejer!

SWEET fasen vilket bra rim, som Snart så skriver så ska jag minsann använda det på ett paket, efter lite glögg kommer alla skratta, även att de inte kan alla våra benämningar i familjen där hemma. STRÅLANDE INSATS!
    Ag rosenroten du har köpt, jag åt mellanstarka, tror det var 600mg, men jag tog i allafall dubbeldos! Så hamnade nog på 1000. Tänkte att det är likabra att köra på, sen läste jag någonstans att det finns megastarka som andra åt (kanske familjeliv) och då tänkte jag verkligen att jag måste öka dosen!
    Hoppas det funkar för er med.
    Min rökning tror jag gjorde mycket till saken med att jag slutade med den, 7 veckor som rökfri nu!

Snart så och Mindre, jag hade med lite lite ont i bröstens utsida en vecka efter ÄL eller någonstans där, det varade bara 1 dag eller så. Sen kände jag ingenting mer... Tror det bästa kanske är att itne ha några symptom men alla är ju olika.
    Nu håller jag alla tummar och tår att Pickn får en liten trådkusin!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???