• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

Frullan, tänkt inte så mycket på det!!
    Jag vet svårt....
    Det man tänker nu är ju att livmodern växer och att man har molvärk i stället fär mensvärk, eller hur, så höll jag på iaf

Håller tummarna!

• nu är jag fruL

cicci
    Du är söt
    MEN det här är tyvvär vanlig hederlig mensvärk och ingen molvärk.
    Förhörde min syster om skillnaderna i helgen då hon alltid fått molvärk med sina 3 graviditeter. Och tydligen ska det kännas just molande...
    jag har mer mens krampande

MEN jag trodde ju aldrig att det tagit, men man blir ju ledsen ändå

men puss på dig för att du försöker peppa

hur mår picken

• Snart så....

Näää då Frullan är här, var på lunch bara.
    konstigt att få mensvärk så långt innan mens, får du värre och värre fram till bloddagen? Eller jämt ont till bloddagen?

M2b åkte imorse så nu ska jag rocka loss bland julsakerna ikväll *längtar*

• Bröllopstokiig

Sweet har döpt den till Pickn (utan a och e efter 'k:t') så blir det könsneutralt
    Pickn mår bra hoppas jag, såg ju ok ut i går och hjärtat slog ju, så det hoppas jag verkligen att det fortsätter att göra.
    Nästa vul om 3 veckor, då kanske den har lagt på sig några centimeter
    Nu var den som en nagel ungefär...

Hoppas hoppas att det inte är mens värk utan att det är något annat, jag håller i allafall tummarna så länge jag kan... Livmodern börjar ju växa från dag 1 när man blivit befruktad, så det kan ju faxtiskt vara molvärk, det känns annorlunda för olika människor.

HOPPAS!

• nenne78

aahaa! det kanske är DET jag känner, jag trodde bara jag bar skitnödig.

• Bröllopstokiig

Skitbra Nenne!

• nu är jag fruL

tack cicci
    men usch näe jag tror att det är vanlig hederlig mens värk.
    jag känner mig precis så där pms deppig och grinig som jag alltid blir innan mens...så det är nog kört.
    den här månaden också.

snartis: Näe innan vi började fabriken kan jag inte påminna mig att jag någonsin hade värk innan mens. men efter vi började försöka och man blev uppmärksammad på symptom eller önske symptom så har jag känt. det. Det var ju likadant förra månaden och jag tror månaden innan det.- Att jag kände lite värk innan mens.
    Men mensen har ju som bekant alltid dykt upp
    så det gör den nog denna månad också.
    Fy vad trist.
    Dagarna innan BIM är det västa. Samt dagarna efter då när mensen kommit och man inte återhämtat sig än.
    Usch och fy.

• Snart så....

Frullan: förstår inte kroppen som bara beter sig mer och mer skumt för varje månad. Borde det inte "jämna" ut sig och ligga på en jämn nivå snart??
    tänk om man måste hålla på i över ett år och menssmärtorna bara eskalerar?

• nu är jag fruL

ja det är helt knäppt.
    Hur kan ens kropp vara så inihelvete knäpp att den börjar framkalla symptom?
    Jag menar, jag har aldrig haft sån här värk innan vi började försöka. Utan det har kommit de senaste månaderna. och det beror inte på att jag slutat med p-piller eller gjort andra förändringar. nej det måste vara att vi försöker.
    Men varför ska kroppen hålla på attv skapa en värk som uppenbarligen inte har någon orsak egentligen. jag menar jag är ju inte gravid så det är inte det värken kommer från.
    Utan bara min kropp som jäv*las.
    Konstigt.

Du då, har du några symptom eller icke symptom?

• Snart så....

sån menssmärta som jag har haft 2 sista ggr har jag inte haft sen jag fick mens för första gången 17 år sedan.

Fast kan nog inte ens jämföras med tex Koko

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???