• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Jag tänkte väl ändå fortsätta att kolla med stickor de närmsta dagarna men det känns verkligen som om de kanske inte stämmer???? Tänk om det var ÄL i helgen. Då har vi definitivt missat den denna månaden. Fick till det i måndags (när "tråden" var) men hm, jag tycker detta är konstigt!!!!!

Vad tror ni?
    Några förslag?
    Hur säkra ÄR egentligen de här stickorna????

• Snart så....

Men snigelslemmet kan ju komma några dagar innan ÄL så jag skulle testa nu och framåt.

• sweetstreet

Jo det ska jag göra.
    Fast jag fattade det som om att det där trådtestet skulle visa "tråd" när man ÄLade?
    Har jag missuppfattat det?

• sweetstreet

Och just nu tycker jag att sniglarna minskat också....

Men, men jag ska självklart fortsätta kissa på stickor denna veckan iallalfall.

Fast konstigt är det tycker jag.
    Ibland känns det som om min kropp och jag går i otakt.

• sweetstreet

Oj nu skrämde jag visst bort alla med mitt slemmiga prat om sniglar.

• sweetstreet

Eller har kanske alla gått hem för att pippilura lite????

• sweetstreet

Jaja, ingen idé att sitta hä mer då. Suck. Bäst att ta sig an lite jobb istället....

• Lapinette

Japp, tappade aptitet (sitter här på jobbet och äter mandariner).

• Snart så....

Jag fick min aladåb i torsdag (tror jag) och böj på söndagen. Därimellan hade jag ganska mkt genomskinliga flytningar som slutat helt nu..

• Bröllopstokiig

hahahahaha Lapinette, ja det är onekligen ett plus att man fick den mannen man älskar och sen lite sommarstuga, Porsche och annat smarrens på köpet , hehehehe, det sjuka appropå sånt här är att min svärmor köper skit fina julklappar till sin son, allt från konst till kameror och annat som är dyrt. Jag får böcker från henens bok klubb och även (hör och häpna) premier som kommer när man beställt många böcker, förra året var det världens hemskaste julduk och någon konstig bodylotion.... hon vill nog inte att jag ska få ta del av något, det ska markeras att det är makens *jävla kärring*

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???