• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

OS i symptomer?? Kanske vore något för denna tråden?

• sweetstreet

Fast jag kan verklgien känna så.

Fast å andra sidan ÄLSKAR jag att få och ge bort paket!!! FINA paket! Jag gillar att pyssla med dem, slå in fint och så. Gärna lite personligt.

Fast det är roligare att göra det om manv erkligen hittat något kul att ge bort. Och helst när det inte alls är jul eller födelsedag.

• nu är jag fruL

sweet: Jag håller helt med.
    tycker att det är helt värdelöst. Köper julklappar till maken och syskonbarnen. resten skiter jag i. Alla får köpa det de verkligen vill ha det är ju bättre. Det är precis som du skriver. Man bytrer ju bara pengar.

Fast svärmor måste få klapp för sånt är så otroligt viktigt för henne. och hon blir glad över vad som helst. Det är verkligen tanken som räknas för henne.
    Hon skulle nog bli glad för ett använt ÄL test

• sweetstreet

FruLLan!

Ja vi har alla dessa j-a symptomer så man kan bli galen för mindre!!!!!!!! Särskilt som det ju ändå hittills bara handlat om spöksymptom!!!

• sweetstreet

Moahahahahahaaaaa!
    Ett använt ÄLtest!!!!

Nja, det ska jag nog inte ta och skicka över Atlanten.

• sweetstreet

Tullen kan ju tro att det är någon ny form av terrorism eller så???

• Snart så....

OCH när de väl stämmer ihop med ett pluss kommer man väl inte tro på testet?!?!?

• sweetstreet

En sticka full med anthrax?????

• nu är jag fruL

om det ändå var ROLIGA symptom som man fick så skulle det vel vara okej. Jag menar det är ju bara irriterande symptom, molvärk och brännande tuttar vad faaan är det att ha.
    Kunde man inte få glädjefnatt, bättre hy, längre hår eller vad fasiken som helst istället .

• sweetstreet

Och böjen vad betyder den egentligen??

Att det inte är biologiskt strismedel utan kanske kemiskt??

Fast med lite urin på så är det väl mer biologiskt skulle jag tro?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???