• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

Ähhhh kunde inte slita mig...är hemma nu och vart hanar jag ???? BT såklart :D

• nu är jag fruL

det är bra snartis
    det är det här som ÄR hemma

usch vad jag har mensvärk. Jag tror att den kommer att dyka upp i morgon
    men fy vad mycket tidigare i såna fall. De senaste månaderna har jag fått på söndagar helt jämt och fint.
    fast det är ju klart sååååå tidigt är det ju inte det är ju torsdag i morgon.

• Moppy

Lapinette: skämtar du?? 2 kg? Hur fan gick det till? *nyfiken*

• Lapinette

Jag har aldrig funderat på att adoptera förut men tanken dök upp i måndags i väntan på bussen till jobbet. Visst så ska man inte ta ut i förskott att man inte kan men jag känner flera som aldrig fått och som nyligen har adopterat.

• Lapinette

Moppy - hon spydde hela tiden. Fick gå omkring med en plastpåse i fickan utifall att. Jag vägde 2,5 kg så i princip gick hon ned i vikt.

• Moppy

huu... det där med hur man mår under graviditeten verkar ju vara ärftligt också, så du kanske kan vänta dig samma Lapinette? men trots det skulle man ju aldrig tveka att skaffa barn ändå...

• Moppy

Undrar hur barnet får näring när man spyr hela tiden?

• Snart så....

Helt sanslöst! har har en aning om jag kommer bli rund som en boll (typ gå upp 25kg)

• Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

oms
    ja jag vet det. men jag trodde att det gällde när man inte skötte sin allergi utan slarvade. men det är definitivt en sak som skall avhandlas om det dröjer längre och man skall fördöka få hjälp.

vad söt du är som tänkte på det

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???