• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Mask i murvlan kanske?????

• sweetstreet

Äsch det lät ÄCKLIGT!!!
    Tar tebax det!!!

• sweetstreet

Tänkte mer på något lite större än en mask....

• sweetstreet

Annars tycker jag att fantomsymptom passar oss faktiskt.

För det är ju symptom som vi har fast vi inte är gravida (iallafall inte som vi känner till).
    Och vi gillar inte dessa fjantiga irriterande symptom så det blir verkligen
    FAN-tomsymptom.

• sweetstreet

Och så rimmar det ju som sagt.

Och det har Nenne efterlyst nu till jul så lite får man ju bjuda på.

• Bröllopstokiig

hehehehe kräkas är najs om det är minsta tecken på graviditet. Nu slipper jag gärna eftersom jag vet att Pickn lever!
    Blev överlycklig att jag spydde i måndags, för det var typ det första symptom jag har haft!

Julpynta på nu Snartis, kanske ska hem till dig i januari och ha julgransplundring, det lär ju finnas en del att plocka undan!

• nu är jag fruL

hmmm
    började filosofera lite...
    Brinnande tuttar skulle kanske inte vara så dumt om det nu var ett VERKLIGT symptom och intebara ett skensymptom. Jag menar det skulle ju verkligen vara tydligt i alla fall.
    Fattar tuttarna helt plötsligt eld, ja då måste man ju fatta att det är något på gång.

• sweetstreet

Jo fast man skulle ju gärna vilja att de belv sitt vanliga jag igen efter elden.

• sweetstreet

Kankse är det tillräckligt att de förlorar all styrsel (har jag hört!) efter amning. Men det vore ju skönt om de inte var förkolnade rester...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???