• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

jag är en skendräktig tönt

• Snart så....

Redan 3500?? :D :D
    5000 slägg dig i väggen!! 10000 here we come

• Snart så....

Jo det är sant Frullan :)
    Nu är det bara att avvakta och se...

• nu är jag fruL

ja det är det absolut jääääävla värsta som finns. Att sitta och vänta. Det känns som helt bortkastad tid.
    Och eftersom jag känner mig otroligt säker på att vi missade ÄL så känns det ÄNNU mer onödigt att vänta på mens. jag vill att den ska vara klar så att jag kan börja förbereda ÄL.
    Uschj vänta är inte min grej.

• Snart så....

Näää den eviga väntan på ÄL och BIM är otroligt trist!! Är så glad över att jag har en kort cykel och att Äl tur nog inträffar på helgerna varje gång.

• Lapinette

CicciL - skönt att allt är bra med dig och den lilla! Var tvungen att gå flera sidor tillbaka för att hitta inlägget men jag var tvungen att se att allt var ok trots att jag är överöst med jobb.

Annars så har jag varit hos min gyn och han kom inte med något nytt mer än att jag kunde komma tillbaka när vi har försökt i 10-12 månader men att jag nu inte skulle oroa mig för något. Hans tips var att köra varannan dag med start dag 11 och då ska vi ha "vilat i 3-4 dagar". Han sa att 80 % blir gravida inom 1 år och 90 % inom 2 år. Vad som händer med de övriga 10 % vill jag inte veta.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???