• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

hejsan tjejer
    Nu har jag landat i hålan...

sweet fy faaaaaaaaaaaaaaaaan vilken bra dikt!!!!! Du är ju västa bästa poeten Hur kul som helst!

mindre: Hur kan du ha BIM nästa helg vi hade ju ÄL samma helg för snart 2 veckor sedan... detsamma gällde vel för Nenne.
    Har ni längre cykler än 28 dagar.

Jag är ju dock övertygad om att vi missade ÄL så det är bara att börja förbereda sig för mens
    Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
    dessutom så har jag pms och ont i magen PRECIS som alltid innan mens.
    SÅ det är nog bara att inse fakta för min del att mensen är på väg. Men faaan vad det bara SKA funka i december. Men HUR????

Jag har ju hela riden vetat om att vi missade ÄL och försökt förbereda mig på mens. Och även fast jag VET att den kommer så kan jag inte låta bli att bli ledsen. VARFÖR kan det inte fungera ?

kram
    på er alla!

• nenne78

undrar hur man laddar en sån här bazooka...?

• nenne78

*läser innantill* lägg i raketen med spetsen mot utloppet...osäkra vapnet med den röda flärpen....

KLART BAKÅT?

• Snart så....

KLART bakåt

*ställer sig i stridsposition med eldkastaren*

• Liten med Mindre

ÄL:ade för en vecka sen, kändes det som, så kalendern är nog precis som den brukar.

Ger små lagom pikande hintar till maken att han nog också ska kolla sig. Vill inte behöva dra det här lasset "själv" (förutom med er hjälp då:) ). Efter nästa mens har jag fått nog. Hans tur!

• Liten med Mindre

HEJ - SE UPP!

Rikta den där bössan åt något annat håll va?!

*värmer upp inför Robin på Julafton*

• nu är jag fruL

mindre
    Aha jag trodde att vi älade samma helg, men då var ju du helgen efter.

Jag har också försökt föra på tal att maken ska kolla sig. Jag har ju minsann gått till Gyn för att kolla det som kollas kan på mig. Men maken tycker att vi inte försökt så länge så att det inte behövs än.
    Vi är väldigt olika när det gäller sånt här. Jag går och kollar mig innan försök ett för att veta, men han väntar tills han måste.
    Kanske typiska manligt och kvinnligt.

• nenne78

mindre
    vadå, hon är säker gamla Bettan....

Frullan
    jag har 33 dagars cykel så det blir en hel helg efter dig *snyft*

KARLAR!! *riktar om bazookan* Är inte de oroliga för sin egen skull??

• nu är jag fruL

men fy vad ni alla andra stack bara för att jag kom

usch jag har mensvärk tjejer
    det tycker jag INTE om.

vad kul att den kommer så här tidigt!!!!!! Så att man verkligen f¨år njuta av den

ahh vill INTE ha mens

• nu är jag fruL

med tidigt menar jag några dagar innan mensen. Men hmmmm eftersom jag missade ÄL så vet jag ju faktiskt inte NÄR den ska komma. den kanske kommer i morgon och då är det ju inte så tidigt med värk nu...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???