Sweet, tittar in hemifrån och vinkar till dig over there. Pickn mår skitbra och det gör blivande mamman med, jag är så glad att den lever än så länge och att den är normal osv
Nu kan man ju ta det lite lugnt och strunta i att man inte har det minsta lilla symptom. Tur får vi se det som!
Kul att du med har ÄL i dagarna, ska bli spännande att se vilken nästa trådbebis blir, Pickn vill ha många trådkusiner!
Start September, ja man är lättad nu! ibland stessar man upp sig lite i onödan, men det vet man ju inte förrän i efterhand,som jag nu
Page: Berocca innehåller massa vitaminer som gör att man blir piggare och gladare samt inte drar på sig infektioner så lätt! Detta gör i sin tur att ägget fäster lätare, men det har inte något med att lättare bli gravid att göra på det sättet. Liksom folsyra, som Berocca innehåller och som man kan äta i tablett form - alltså endast folsyra, det gör det liksom inte heller lättare, men det är rekommenderat av BM att äta det 3 månader innan man blir gravid...
Rosenrot ökar däremot fertiliteteen, o det är bevisat.
Bisolvon, som jag åt, gör att slemmet mellan benen blir tunnare och då kan spermierna lättare simma genom in till ägget. Detta är också bevisat o det finns tom något som heter Bisolvonmetoden!!!
Vill du ha mer info, så googla, står massor...