• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nenne78

herregud vad storsint jag är!

• _koko_

Åååååååh, blir så glad av ännu ett pickande hjärta!!! Ta hand om picken nu, Cicci, eller blir det pickan om det blir en tjej?? :D

• start september

Åh vad glad jag blev Cicci!

Vilken häftig känsla det måste vara att se hjärtat!

Hem och fira!

Kram!

• sweetstreet

Wow Cissi!!!!!!!!!!

Jättegrattis!!!!!!!!!!!!!!!
    Måste kännas heelt otroligt coooooolt!!!!!!! :) :) :)

Jag har tyvärr inte haft tid att skriva fram tills nu, men har läst tråden då o då under dagen och föjt Cissis våndor och hållt tummarna såklart!
    Verkligen superroligt att du fick se det lilla livet och att allt verkade bara finemang!

• sweetstreet

Förresten,

Picken eller Pickan?????

Eftersom man inte vet om det blir en med eller utan "pick" kanske man kan kalla henom Pickn??? ;)

Låter väl lite norrländskt kanske...?

• sweetstreet

Kan annars meddela att jag hittat rosenrot här nu också! Fast det finns många olika koncentrationer och så. Stod under sitt latinska namn så då vet man iallafall att det blir rätt.

Fast jag ahr inte inhandlat än för jag ska ha ÄL i dagarna så det kändes som om det ändå var lite för sent?

Så det blir till NNÄ istället!!!!! :)

• sweetstreet

Nu har visst alla gått hem.
    Tja det är det trista med att sitta 6 timmar efter liksom. Och ha fullt upp på jobbet på förmiddagarna. Grrrrrrrr!!!!!!

Men det känns skönt att ändå veta att ni finns där och just nu är jag bara glad för Pickn!! :)

• sweetstreet

men nu ska jag på möte.

• Page

Jessie 76: "En fråga till dig - har dom inte testat funktionen på smågrabbarna innan dom ber er försöka så länge??"
    Nej, det har de inte. Jag antar att det inte är särskilt ovanligt att det tar upp till ett år innan man lyckas att bli gravid, även om man är fullt frisk. Vi får se hur otåliga vi blir. Man kan ju alltid säga att vi har försökt i ett år.

Vad har Berocca och Rosenrot för samband med försök till gravididet? Är det inte bara uppiggande medel?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???