• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Brudsommar - klart han längtar tillbaka på sätt och vis. Då var det väl du som fick arbetsleda städningen? :) Nu är du ju bara projektledare i soffan och han får knega med både mat och städning. :D

• Bröllopstokiig

Snartis: Vi kommer göra NUPP och alla andra test. Vi kommer inte behålla barnet om de har kromosomavikelser, låter hemskt, men det är något jag inte vill.

• Snart så....

BrudSommar2006: Underbart!!! Min m2b är lite lat så jag sköter det mesta men tänk att få vara ledare och bara ligga på soffan för en gångs skull :D :D :D

Mindre: Nää fast verkligheten trillar nog över en ganska fort när man väl får plusset.
    vi kommer garanterat ta NUPP testet.

• BrudSommar2006

Mindre - ja det är nog ett hårt liv!

Snart så - vi var överens om att vi ville göra NUPP-testet för att få en indikation om hur vi låg till, jag har ju precis fyllt 35 också. Hade oddsen varit dåliga tror jag att vi hade gått vidare med fostervattenprov men jag är otroligt glad att vi slapp ta den risken. Om vi hade blivit tvungna att göra det provet och fått svar att det definitivt var något fel hade vi nog hamnat i ett svårt läge men vi lutade nog åt att inte behålla barnet i så fall. Svåra beslut det där.

• Snart så....

Cicci: Ja vi kommer nog oxå ta bort barnet om det har avvikelser.
    Låter jättehemskt men sanningen
    Sen att mkt kan hända vid förlossningen är en helt annan sak..

• BrudSommar2006

Snart så: Ja nu när du säger det på det viset så inser jag att det har sina fördelar att bli tvungen att bara vara projektledare!

• Snart så....

Oj det var inte meningen att dra ner tråden med min fråga :(

Näää här ska vi kämpa för att bli gravida...

• Snart så....

AM: När får vi höra mer hur det går med beben? Bestämt namn? Kanske en smaskig förlossnings historia som du lovade oss *s*

• Snart så....

Är det bara jag som inte jobbar just nu??

• Snart så....

sweet: Har ni inte vaknat än där borta??

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???