• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Viktualia - kul att kunna bidra till den allmäna julstämningen.

:)

Det piggar upp att kunna göra nytta.

• BrudSommar2006

Hormoner säger BM, de kan tydligen skapa oreda men varför just luktsinnet, det kunde hon inte förklara. Ändå verkar det ju drabba så många. En liten tofs framför näsan, kanske det kan vara något tro.

• Bröllopstokiig

Brudsommar: Jag tyckte att jag luktade hästskit för 2 veckor sedan, så jäkla skumt, men det har försvunnit nu

• BrudSommar2006

CicciL - men det var väl ändå tur att det inte varade i nio månader! När var det du skulle på koll, lycka till med det men det går säkert bra. Alla kan ju inte ha sådan otur att man mår uselt hela tiden och magen börjar ju inte visa sig förrän framåt fjärde månaden för många. Maken börjar för övrigt bli trött på alla lakansbyten nu också.

• Bröllopstokiig

Brudsommar: Jag ska kolla om 1 1/2 H, kl 15:00, så jag är lite nojjig nu.
    Men man får se på det med klara öppna ögon, om det skulle vara något fel menar jag (jag vill inte sätta en mupp-unge till världen för varken barnets eller vår skull). Är allt bra kommer jag jubla här om ett par timmar och berätta allt!

• Bröllopstokiig

Idag är det jag som inte kan koncentrera mig på jobbet! Phuuu.........

* HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ * jobba nu Cicci (not)

• Snart så....

BrudSommar2006: Attans vad rent ni måste ha hemma nu? Eller är det bara lakanen?

• Snart så....

förstår att du inte kan koncentrera dig just nu Cicci.

en liten fråga tjejer, har ni pratat med era respektive om NUPP/fostervatten prov och hur ni ställer er till resultatet? Om det är dåligt så att säga...

• BrudSommar2006

Snart så - nej, inte bara lakanen! Det putsas och fejas - ja av den stackars maken då, själv ligger jag mest och vilar. Han längtar tillbaka till den gamla goda tiden säger han men jag tror honom inte!

Lustigt nog (och som tur är antar jag) så tycker jag aldrig att hunden luktar illa, även om han varit ute och grävt i lerhögar.

• Liten med Mindre

Snart så - nej, inget vi diskuterat. Har nog med diskussionen hur vi bära oss åt för att få till det just nu.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???