• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

Skönt att ni förstår mig girls!
    Tänk om man inte hade haft er här, vem skulle man då snacka med?????????
    Å vad jag är glad att ni bryr er!

• _koko_

Är ensam i rummet en liten stund nu, passar på att skriva! Har skummat igenom bara precis de sista två sidorna, och först och främst:

CICCI!!!! Jättekram till dig, alla graviditeter är olika, jag tror det kommer gå bra. Men skönt att du får en undersökning iaf! En kompis till mig var på vul i måndags (hon hade haft en blödning efter pluset), då var hon i v6-7 och fick se ett hjärta picka, så det borde de kunna se på dig också. Håller tummarna så de vitnar!

Vi har inte alls kommit igång med äl-jagandet den här månaden... Beror väl på den stundade operationen antar jag... Har fått tid för förberedande besök nästa vecka och sen op en vecka efter det. Är orolig för att de ska hitta härdar på hela buken på mig eftersom jag haft sån magknip på sistone... Har haft det i perioder förut också men trott det varit stressmage/för mycket skräpmat. Det är det antagligen nu också, men nu är det ju så lätt att bli hypokondrisk... Tänk om, liksom...

Dessutom har jag lite allmän höstdepp just nu, grinig och lättirriterad... Och sambon är likadan, så vi triggar varandra... :(

• Liten med Mindre

Känner såväl igen mig i höstdeppet koko. Grinig, gråtig, trött, gnällig, allt är grått. :(

Det är väl bara att härda ut. Eller? Någon som har bra knep?

• viktualia

Mindre - ja i granntråden har vi just börjat yra om ditt recept på saffransbullar med vit choklad.. låter ju fullständigt livsfarligt gott..

annars är ett tips att gå på nån julkonsert av något slag - sånt brukar pigga upp lite!

• nenne78

aaaaah varför deppa när man kan steppa ??

Å spela på Läppa! *skrattar så jag grymtar*

• Snart så....

Mindre:Tror faktiskt att vi är ett helt gäng från BT som kommer baka dina lussebullar med vit choklad :D

Koko: förstår att ni inte jagar ÄL just nu iom OP. Kan inte deppigheten hänga ihop med spänningar+andra känslor för OP? Att få ett klart besked vare sig det är bra/dåligt är mkt bättre än att leva i ovissheten.
    Kan ni inte göra något mysigt ihop som tex gå på julmarknad för att komma ur deppigheten?

• Snart så....

Helt underbart Jessie, du har axlat AMs gurumantel gällande barn :D

• BrudSommar2006

Jessie76 - ja tänk kom man slapp det förbaskade luktsinnet. Då slapp man gå upp mitt i natten och byta lakan för att de luktar damm så att man absolut inte kan sova vidare. Man slapp ligga i sovrummet med dörren stängd och hyperventilera när det ska lagas mat. Man slapp gå på kvällspromenad och känna vad varenda människa har lagat till middag förstöra den friska luften. Tänk vad allt skulle varit lättare om man slapp det...

• Liten med Mindre

Brudsommar - kanske kan du hänga en liten tofs med något som luktar gott framför näsan? ;)

Skämt å sido, så jobbigt när luktsinnet blir till en belastning. Varför blir det så? Finns det någon fysiologisk orsak och anledning?

• Bröllopstokiig

Helt underbart Jessie, du har axlat AMs gurumantel gällande barn HÅLLER MED SNARTIS!!!!!!!!!!!!!!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???