Är ensam i rummet en liten stund nu, passar på att skriva! Har skummat igenom bara precis de sista två sidorna, och först och främst:
CICCI!!!! Jättekram till dig, alla graviditeter är olika, jag tror det kommer gå bra. Men skönt att du får en undersökning iaf! En kompis till mig var på vul i måndags (hon hade haft en blödning efter pluset), då var hon i v6-7 och fick se ett hjärta picka, så det borde de kunna se på dig också. Håller tummarna så de vitnar!
Vi har inte alls kommit igång med äl-jagandet den här månaden... Beror väl på den stundade operationen antar jag... Har fått tid för förberedande besök nästa vecka och sen op en vecka efter det. Är orolig för att de ska hitta härdar på hela buken på mig eftersom jag haft sån magknip på sistone... Har haft det i perioder förut också men trott det varit stressmage/för mycket skräpmat. Det är det antagligen nu också, men nu är det ju så lätt att bli hypokondrisk... Tänk om, liksom...
Dessutom har jag lite allmän höstdepp just nu, grinig och lättirriterad... Och sambon är likadan, så vi triggar varandra... :(