• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

Nämen gumman Cicci, usch för att känna så!
    Det kan inte vara så att allt är jättebra och att du har en enkel graviditet??
    (sån som alla vill ha).
    Håller alla tummar och tår för dig i eftermiddag! Kram

• nenne78

ciici

ååååh håller tummar och tår för dig!!! KRAMAR!

• Liten med Mindre

Oj, vilken berg- och dalbana.

Håller en tumme här med Cicci. tomma säckar har vi haft nog av - och nu till jul vill vi ju ha säcken full.

Kramisar!

• Bröllopstokiig

Kramar till er alla!

Vi får hoppas att det är en drömgraviditet och att allt är bra!

Men man vill ju veta, om det är något som har hänt kanske det var en mupp-unge och att den inte ville fortsätta, det är ju så missfall o missed abortion funkar. Är det fel, så händer något naturligt, dvs att den inte fortsätter där inne... ja ja

• Snart så....

Jaaa säckarna fulla för oss alla!

• nenne78

jag vill okcså vara full!

• nenne78

CiiciL
    Du ser väldigt sunt på saken, tycker jag, men jag hoppas såklart att dina aningar är åt fanders! Å alla graviditeter är olika, så jag släpper inte tummarna förrän i eftermiddag! Förstå hur svårt det är att skriva...

• nu är jag fruL

hejsan tjejer
    Har sjuuuuuuukt mycket att göra
    Men jag saknar er såååååååå
    så jag bara fick lov att smita in. Men jag hinner inte läsa vad ni skrivit. MEN jag såg att du cicci förmodligen ska på VUL...eller

åh gumman usch du får inte vara orolig!
    Vad bra att du kollar upp läget. Man ska inte gå och oroa sig det mår man dåligt av!
    MEN jag tror att allt är toppen med din bebis och jag ska hålla allt vad jag kan i tummar och tår för att du ska få lugnande besked i eftermiddag.
    Tänk på att det var några år sedan du var gravid så din kropp kan ju reagera lite annorlunda nu utan att något är fel.

Själv har jag mens värk och VET att den är på g. MEN eftersom jag varit inställd på det så är det okej. Jag kör NÄL

saknar er alla
    puss
    fruLlan

• nu är jag fruL

dessutom var jag jätte full igår
    men jag vill också vara full idag

• Jessie76

Cicci - jag förstår hur det känns som sagt.

Med risk för att låta som jag känner mig - en besserwisser - så ska jag svara på frågan:
    Jag har ju vart tre ggr gravid. 1:a och 2:a ggn mådde jag ok - alltså spydde ingenting. Men jag har haft en jävulsk halsbränna och enorma foglossningar - redan från v8 med 1:a och i början på 2:a. Riktigt jobbigt faktist.
    3:e spydde jag väl någon gång och mådde ap piss hela tiden (abort i v13) och ville ingenting alls.
    Lukter har jag kännt som en blodhund och det är inte heller roligt.
    Sug - 1:a CITRONER!!! Och riktigt riktigt riktigt salta godisar
    2:a Punschpraliner och maränsviss (eller hur f-n det stavas???)

TROTS massa bekymmer och jävulskap å ont i kroppen så vill jag absolut inte vara utan det nästa gång - för då skulle jag inte känna mig gravid...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???