• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

Jag har för mig att vi sa söndagen den 10/12 hps koko. Jag kan även lördag eftermiddag, brunsch eller något annat.

• Telemarkgrrl

FruLlan, du kanske har blandat ihop det med den andra tråden? Vickis kommer ju till stan då och du har lovat att sitta mellan mej och Majsan och våldsprata.

• Telemarkgrrl

(På lördagen den 9:e alltså)

• Snart så....

tack Cicci :)

Ja vi får väl ta på lördagen istället? Kanske min tur att var bakfull som ett ägg och hälla i mig juice och bruncha med er och sen få ett pluss dagen efter?

• Snart så....

eller så vi slå ihop träffarna och gagga i 12 timmar? hahahahha

• Liten med Mindre

Vi sa söndagen. Men eftersom jag är solo är jag flexibel - kan när som. tror jag. Om inte föräldrarna bestämmer sig för att åka till landet en tid jag kan - för då vill jag med dit och till mormor.

Tror i och för sig att de vill åka på söndagen...

• Snart så....

Vad gör vi nu? bestämmer något nytt? kokos är ju inte här :(

• nu är jag fruL

hmmm förvirringen är total.
    Då sa vi tydligen alltså söndagen. hmmm om det blir söndagen måste jag nog säga att jag inte kan för stallet som sagt. Om det inte blir sent förståss...

och angående teles inlägg så har jag faktikst hela tiden varit tveksam till den träffen eftersom jag trodde att jag bokat upp mig på lördagen i den här tråden vilket ju bestämdes före. det skrev jag om i andra tråden... att jag kanske inte kunde vara med.

men med tanke på mina hysteriska projekt så kanske jag måste jobba och inte kan träffa någon...

men boka ni alla

• nu är jag fruL

fast jag vill ju var amed
    Jag vill ju klämma på ciccis mage och bekanta mig med pickn

• Snart så....

Jamen varför slår vi inte ihop träffarna då så slipper du välja Frullan, alla vill ju träffa dig :D

Fast kanske inte så roligt att höra om babytjat? Fast vi pratar ju om MYCKET annat oxå

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???