• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • start september

Bisolvon tog jag också, slutade vid ÄL Tabletterna var faktiskt ganska bra i det att jag fick upp en massa läskigt slem som suttit i luftrören. De tog jag även på kvällen, men kunde sova ganska direkt efter.

• start september

Tänk om man får till det denna gång - räkande just ut att BIM är på Lucia. Tänk vilken mysig luciamorgon det skulle kunna bli

Och sicken julklapp!!

• start september

Det är roligare att drömma och känna efter än att jobba...

Måste faktiskt gör en liten insats med jobb nu.

• Eden-06

Jag har BIM 22-24/12 - tänk vilken julklapp

Lapinette cyklar vi ihop denna månaden också?

• nenne78

fan. det känns som att jag jämt mår illa nuförtiden. Men det har jag gjort flera månader lite grann så jag tror mer på att det är något med magen och inte med ... nedre magen. Det kanske är därför som min ÄL spökar eftersom jag stressar som en idiot? Vem vill vara gravid i mig då?

Bäst att tröstshoppa lite fina julklappar i eftermiddag och hem och pussa på maken. Det brukar hjälpa.

• nu är jag fruL

kul att folk börjar prata symptom igen

cicci raringen:
    jo jag kom ihåg att du hade brännande boobs. puss på dig och pickn
    lelr hoppsan honom7henne vill jag nog inte pussa på just nu

snartis: hmmmm jag blev lite förvirrad nu. Såg att du skrivit att vi skulle ha glöggis nästa söndag. Hoppsan var det söndagen vi bestämde? jag trodde det var lördagen...
    men jag är otroligt förvirrad. Men jag kommer inte kunna nästa söndag kan jag säga rakt av. Ska ha lucia show i stallet... ett måste

• nu är jag fruL

hmmm cicci, mindre och kokos kommer ni ihåg vad vi sa om nästa träff?

• nu är jag fruL

alltså självklart är alla andra välkomna också, jag bara undrarde om de kom ihåg!

• Snart så....

Frullan: *total förvirrad* nu har jag ingen aning?? HJÄLP!

• nu är jag fruL

det är nog ett symptom snartis
    jag har hört att man blir lite förvirrad av att vara gravid ( eller var det av att amma )

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???