• Nattson

Augusti 07

Hello alla ni som ska stå brud i Augusti 07!!
    Maljor, Malin Johansson, Felia, Gudinnan, Melleni (4/8 -07), Stefans Fästmö mfl.

Vår gamla tråd stångdes ner! Nu kan vi fortsätta i denna :)

• Svar på tråden Augusti 07
  • Nattson

LadyLeo, jag tycker inte att det är konstigt.
    Har några kompisar som gift sig och vi var nog runt 30st. De hade en toastmaster och det funkade bra.
    Men din mamma kanske blir mer som en värdinna. Men vad vet jag? Jag tycker egentligen att man ska göra som man vill. Så kör på!
    Lagom förvirrat svar.... ;)

• Melleni (4/8-07)

terri

Aha.. Har du nån bild på din klänning? Själv provade jag min i går och va fin man kände sig.

• Karra82

nattson, han är 27 född 79..

Skulle ni ha eran fest på wärdshuset eller?

• Nattson

Karra82, coolt då vet jag nog vem det är om jag hör hans namn. Men det ska vi inte ta här. Roligt i allafall :) Japp efter mycket velande och löften om renovering så är det bokat. Ni då?

• Karra82

Vi har bokat bygdegården.. men vi kommer kanske att hålla till i märsta/sigtuna/arlanda istället då det nog passar bättre. Men vi har inte bestämt oss helt och hållet ännu..

• Melleni (4/8-07)

terri

Kan skicka dig en bild i fall du har mail. Den är inte allt för långt i från stillen på klänningen du provat.

• LadyLeo

Nattson
    Tack. Det var inte alls ett förvirrat svar, utan ett mycket bra sådant Håller helt med dig; det bästa är oftast att göra det man vill och inte det man kanske borde

• Nattson

Hej på er brudar!

Förra veckan var helt galen. Vi vann budgivningen på ett hus. ( vi som inte skulle köpa något innan bröllopet ) Kontraktet skrivs på torsdag :) I fredags opererade jag knät. Tyvärr helt misslyckat då de inte kan göra något åt knät. :( Vi ringde till värdshuset och bokade men de har inte hört av sig, så jag måste ringa och kolla med dem. Annars har det inte hänt så mycket mer på bröllopsfronten. Jag börjar bli riktigt sugen på att titta på klänningar!!!

Svar på tråden Augusti 07