• Nattson

Augusti 07

Hello alla ni som ska stå brud i Augusti 07!!
    Maljor, Malin Johansson, Felia, Gudinnan, Melleni (4/8 -07), Stefans Fästmö mfl.

Vår gamla tråd stångdes ner! Nu kan vi fortsätta i denna :)

• Svar på tråden Augusti 07
  • Cameline

Vi gifter oss den 11:e aug..

• Cameline

Jag har nu köpt klänningen..det blev en från La sposa....jag valde en stl 38 men nu undrar jag om jag kan sitta ide nglömde prova det..Skulle ni köpt en klänningen stl lite lite för liten eller alldeles förstor?

• Stefans fästmö

Cameline

Hmm, svårt... Men om den bara är lite lite för liten, kanske du kan gå ner lite innan det är dags? Hellre än alldeles för stor... Eller köpa en för stor o sy in den, det är kanske lättare? Svårt att råda när man inte sett dig i klänningen... Varken för stor eller för liten är ju kul!

Jag måste komma ihg att provsitta i klänningen, det är ju rätt viktigt att det går! :o

• Nattson

Hej!!

Välkommen alla nya!! :)

LadyLeo, vi ska gifta oss den 28 augusti och har OSA den 1jun, så visst låter det som april, maj blir bra för eran del!

Frupersson, Vi har bokat Skokloster kyrka i Skokloster.

Cameline, jag har inte provat klänning än, men jag vet inte om jag skulle våga köpa en som var lite för liten. Det är kanske lättare att sy in den än att pressa sig själv till att gå ner i vikt, för mig skulle det gå åt motsatt håll då...

• Nattson

Maljor, he ja alltså vi har inte bokat än... Usch vi måste ta tag i det nu. Men det blir Skoklosters Wärdshus. Det lät mycket bra när vi var där med alla renoveringar osv... Visst kommer de inte att hinna med allt tills dess men det nödvändigaste i allafall :)

• maljor

måste man ha maten från dem då va? och vad kostar det att hyra/person?

• Nattson

Ja det måste man. Hyran kostar inget alls, priset per pax är 795sek. Tänkte du på något speciellt?

• Karra82

Hej hej!

Jag gifter mig 25 aug så jag kanske också kan hänga här med er andra som gifter er i aug..

Nattson: Jag ska också gifta mig i Skokloster kyrka!

• maljor

nä min syster skulle gifta sig den 7/7 men eftersom hon har vägrat lyssna på mig om att man måste boka så vill hon nu flytta sitt bröllop till bara 2 veckor före vårt!!!! försöker hitta en lokal till henne så att vi kan ha kvar vårat bröllop när vi har planerat....

Svar på tråden Augusti 07