Augusti 07
Hello alla ni som ska stå brud i Augusti 07!!
Maljor, Malin Johansson, Felia, Gudinnan, Melleni (4/8 -07), Stefans Fästmö mfl.
Vår gamla tråd stångdes ner! Nu kan vi fortsätta i denna :)
Hello alla ni som ska stå brud i Augusti 07!!
Maljor, Malin Johansson, Felia, Gudinnan, Melleni (4/8 -07), Stefans Fästmö mfl.
Vår gamla tråd stångdes ner! Nu kan vi fortsätta i denna :)
A n n i s e n 25/8 - 2007
Den första är jätte vacker! Jag har aldrig varit på en bröllopsmässa så det kanske är läge att spana in den i feb på Grand då. Fast jag märker att ju mer jag tittar desto svårare är det att bestämma sig vad man vill ha. Det finns så mycket fint där ute! :)
Vi tjejer som ska till Grand i feb kasnke skulle ses och bara säga hej. kul att se ansikten på den man delar rader med.:)
Eller vad säger ni tjejer?
Jag är på! Det vore jätte kul att ses!
Nattson
Då får vi se till att de händer. De är ju ett tag kvar.
Ska ni ditt med nån vän eller pojkvän? kan man ta med sin pojkvän?
Jag tycker att man kan ta med sin kille om han nu vill följa med. Jag vet att min mamma skulle vilja följa med men vi får se... Om sambon kommer så kanske det är bäst att hålla mamsen utanför he ;)
Har köpt fyra biljetter. en till mig, svärmor och erika, (pojkvänens lillebrors tjej).Sen är de en över som killen funderar på att använda sig av. Tycker de vore trevligt att ha med han. Får se.
Vad kul med bröllopsmässa
jag bor jui småland, ca 5 timmar till sthlm, men man kan ju ta en weekend där när mässan är.
I dag har vi bestämt vilka marscher det blir, jag blir helt tagen av musiken, tänker på hur vi går in i kyrkan och på allt underbart som ska hända
maljor
japp den första ringen är jätte vacker, är nog faktiskt mest sugen på den. Vi byter ut våra förlovningsringar i samband med bröllopet vilket har gjort det bra mkt lättare att leta ringar för vår nuvarande förlovningsring är inger vidare lätt att hitta ngt snyggt till. Funderar på att ha förlovningsríngen 4mm så att det blir max 10 mm tillsmmans med den nya vigselringen.
Jag tycker det är jätte svårt att hitta låtar till vigseln. Vad ska ni ha för låtar?
Jag skulle vilja ge min kille en sång framförd av mig på vår vigsel. Vad säger ni om det?
Har bokat tid med en sång pedagog för att se om de finns nån möjlighet för mig att kunna det:)Så jag hoppas hon är ärlig mot mig och säger om jag har nån sång röst över huvudtaget:) Vill inte stå där inför ca 100 gäster och sjunga helt falskt:)
Vi har bokat viktoria Krantz till vår vigsel så om de är någon ide att jag sunger då vet jag inte? tycker bara de skulle vara fint. Hittade en låt som passade så bra från mig till honom.
Den förklarar precis mina känslor för honom.
Hej på er! Läste att ni börjat prata musik. Vet ni vart man kan lyssna på vigsel musik? (inngång ooch utmarch) Vi vill också ha solosång i kyrkan, men vet inte vem vi ska fråga, har en tjej som vi har tänkt fråga iaf, får se vad hon säger. Och så beror det på vad hon brukar ta. I veckan ska vi o hämta våra förlovningsringar o så vidare till JEMP guld och antgligen beställa vigselring, eller iaf försöka bestämma villken:) Ha det bra alla