Augusti 07
Hello alla ni som ska stå brud i Augusti 07!!
Maljor, Malin Johansson, Felia, Gudinnan, Melleni (4/8 -07), Stefans Fästmö mfl.
Vår gamla tråd stångdes ner! Nu kan vi fortsätta i denna :)
Hello alla ni som ska stå brud i Augusti 07!!
Maljor, Malin Johansson, Felia, Gudinnan, Melleni (4/8 -07), Stefans Fästmö mfl.
Vår gamla tråd stångdes ner! Nu kan vi fortsätta i denna :)
9 månader kvar:)
Har insett att jag måste hitta en klänning snart, om jag ska köpa den i USA. 5 månadets lev. tid och jag åker till Sverige i maj..
Ni får jätte gärna komma med kommentarer ang de här två klänningarna.. Har tyvärr ingen bild när jag provar den första av dem då de inte tillät det i butiken...tyvärr..
www.aza.se/images/stories/rahmanfram.jpg
www.aza.se/images/stories/img_6177mindre.jpg
Gudinnan
Jag gillar den första bäst. Den va verkligen snygg.
Vilken kände du dig mest bekväm i?
Jag vet faktiskt inte, de är i två olika affärer och jag har inte provat dem på samma dag och man glömmer så snabbt hur de ser ut på...
Ska åka och prova den första igen i morron, och då måste jag nog försöka bestämma mig!!!
Den andra känns mer elegant och traditionell och den första känns mer modern...svårt och lite nervöst att behöva bestämma sig!!
Tack för dina synpunkter..
Skulle så gärna ha bild på den första för det är verkligen skillnad att få på sig den själv än att se den på en modell bild med speciellt ljus och annan hy, kroppsform mm...
Gudinnan, Jag tycker också den första!
Kolla in vilken bra sida med hemsidor
www.itek.se/allshops/kat/069.html
hej girls!
Jag ska oxå gifta mig i augusti 07! 18:e!
terri
Välkommen
Vart ska du gifta dig?
Hej hej!
Är ganska ny här på BT. Har bokat kyrka och lokal idag - 4/8!!! Hoppas det är en bra dag, är lite orolig för att det är mitt i semestertider men man får väl skicka ut inbjudningarna i hyfsad tid. Är mars-april bra tror ni? Min M2B vet inte om att jag bokat ännu, ska bli roligt att berätta för honom ikväll. Vi pratade om det igår och då avfärdade jag augusti helt eftersom jag trodde vi var alldeles för sent ute men så chansade jag idag och fick napp på första försöket, både vad gäller kyrka och festlokal
LadyLeo
Mars, april tror jag är bra. vi ska ha o.s.a sista maj i alla fall.